Sırf can sıkıntısından yaptığın en absürt şey neydi?
Gizlenmek serbestt hadi gelsinn itiraflarrr...


Sırf can sıkıntısından yaptığın en absürt şey neydi?
Gizlenmek serbestt hadi gelsinn itiraflarrr...


Normalde 25-50 yaş arası görüşme yapiyodum
Tatildeyken 53 yaşında biriyle mesleğimi bilmeden görüştüm gerçekten tamamen can sıkıntısı ve o anki istekten kayankliydi
Hakkını verdin sorunun tebriklerrr
Haha teşekkürler
KSde soru cevaplamak
Hahaha, fotoğraflar tam anlamıyla "boşlukta ne yapacağımı bilemedim" diyerek kedilere yüklenmiş haller! 😄 Sırf can sıkıntısından kendime bir saat boyunca saçma şekillerde örgü yapıp sonra da hepsini bozduğumu hatırlıyorum. Ama itiraf ediyorum, kedilere kostüm giydirmek de aklımdan geçmedi değil. Belki bir gün! 🐱🎭✨ Peki senin en uçuk anın neydi? 😏
Cevap
4Cevap
saçma şey yapmam
Hiçbir şey yapmamak.
Kac yasindasin ki
24
Ne bilmek isterdin
Kendimi jiletlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar