Birilerine kırılıyorum aradan zaman geçiyor ve iç sesim şurada şu iyiliği yapmıştın deyip gönlümü ikna ediveriyor. Yeniden kırılacağımı bildiğim halde yüreğimde bütün kırılmışlıklarımı örtbas edebilecek bir merhamet taşıyorum.

Birilerine kırılıyorum aradan zaman geçiyor ve iç sesim şurada şu iyiliği yapmıştın deyip gönlümü ikna ediveriyor. Yeniden kırılacağımı bildiğim halde yüreğimde bütün kırılmışlıklarımı örtbas edebilecek bir merhamet taşıyorum.

İkisi de ayni ölçüde bazi anlarda bana cok faydasi dokunuyor. Ancak bazi anlarda da istenmeyen sonuclarla karsilasabiliyorum. Yine de tek bir profil olmaktansa ikisini bir arada tasimak bence daha insani. Mantikli duygusuz bir insan ben merkezlidir ve genelde kendisi disinda sadece cevresi zarar gorur. Mantıksız duygusal insanda empati sahibidir ve genelde cevresi disinda kendisi zarar görür. Bu ikisini birlikte yürütmek zordur. Dolayısıyla insanlarin cogu kolaya kaçar, karakterine dokunanı seçer. Ancak bu seçimin zararlarını genelde duygusallar görür. Kazanan ise her zaman bu iki özelliğini de doğru kullanabilen olur.
Mantık neredeyse sıfır. Bu yaşıma kadar, onca şey görüp yaşamama rağmen duygularımla hareket ettim, ediyorum.
Yaptığım doğrular ve yanlışlar umurumda olmadı. Zira o an matematik yapmadım. "Ben bu hamleyi yaparsam o da bana şunu yapabilir" demedim hiçbir zaman.
Yapmak istediğini yapmak kadar güzel bir şey yok bence. Sonu ne olursa olsun
Duygusal. Mantıklı olmaya çalışsam da duygusallığım hayatımı çok zorlaştırıyor. Kalbim çok hassas, bir o kadar da güçlü. Ama bu dünya için hassas kalp güçlülük olarak görülmüyor, tam tersi ezilip geçiliyor.
Duygusal tarafın kesinlikle çok baskın. Kalbine koyduğun merhamet, aslında senin güçlü yanlarından biri; herkeste olmayan bir işte. Ancak, kendine de aynı merhameti göstermek zorundasın. Yeniden kırılmamak için ufak sınırlar çizebilirsin. Unutma, bazen “hayır” demek de kalbini korumanın bir yolu. 💫❤️
Cevap
23Cevap
Mantıklı görüyorum. Duygulandığım nadir anı, nadir insanlar görebilir.
Duygularımı yönetende mantığım çoğu zaman o yüzden ikisinin arasındayım..
Hepsini görsek olmuyor mu hocam dbd
Olur ndjd
Hah şöyle nedir bu ayrım gayrım isleri ya butunden parçaya inelim parçadan parcalanmayalim butune gidene kadar yolda kurtlar yer bizi🤣🤣
Şu anki dönemim için söylemem gerekirse oldukça mantıklı biriyim genel yaşantımdaysa daha çok duygusal yanım hakim olurdu bana
her iki şekilde de
Ben mantık adamıyım, işime geliyorsa yaparım gelmiyorsa yapmam, beni mutsuz edecek şeylerden uzak dururum.
Merhamet ve mantık abidesiyim. Övünmeyi sevmem ama yersiz alçakgönüllülük de yapmam 😎
Hiç övünmedin maşallah 🧿
@Unuturmubikadınn yersiz alçakgönüllükten kaçındım 😎
Mantıkı görüyorum. Duygular bi tık arka planda işliyor benim.
Balık kadını duygusal olur derler ama bende duygusallık sıfır.
Mantıksal bakıyorum. Duygusallık genelde esir alır aklı.
Ya ben ikisini aynı anda barındırıyorum içinde birini secemiyorumki
Duygusal yönüm çok ağır olsa da mantık doğruyu gösterir derim ben
Açıkçası her iki şekilde de görüyorum
Mantıklı görüyorum...
Ya ben mantık daha fazla bende ama duygumla da hareket ederim..
Mantık insanıyım ben zaman zaman duygusal olduğum anlar oluyor ancak.
duygusal yaaa öfffff olmaz olasica!!🤦♂️🤦♂️ mantiktan uzaklastikca yorgunluk artiyo her daim. 😒
Duygusallık son sırada benim için
Mantk bnde yok yaa. Slak gbi duygusalm bn
Mantıklıyımdır
Daha çok mantığımla hareket ediyorum
Bazı duygularım ağar basıyor genelde.
Her iki yönümde çok güçlü.
Duygusal %51 mantıklı %49 görüyorum kendimi
Yerine göre diyelim 😂
Yerıne göre duygusal yerine göre mantık
Bende bilmiyorum ki ben neyim 😂
Ne yazık ki duygusal…
Duygusal genel olarak
hic bir sey sadece oyuncak oynamak istiyorum
Daha çok mantıksal bir insanım ben 😅
Mantık çerçevesinde duygusalım.
Rahatlıkla olmaya çalışan duygusal biri
İkisinin karışımıyım.
Her ikisinden de eşit derecede var 🙂
Yemediği kazık kalmadıktan sonra mantıklı
İkiside mevcut daha çok duygusal
Duygusal
Mantığım
Duygusal
Görmüyorum
duygusal maalesef
Yerine göre de mantıksız 😂
Duygusal 😕
Duygulu
Mantıklı
Duygusal bakıyorum maalesef
Her iki şekilde de görüyorum, değişiyor.
İkisi de fazla ama daha çok mantıklı gibiyim
Mantıklı goruyorum
Hem duygusal hem mantıklı görüyorum
Ikiside yerine göre değişiyor
Bugün itibariyle duygusal mantıklı
Ben hep duygusalım
Duygusal
Kesinlikle mantık
Duygusal
kendim hakkında hicbi fikrim yok
duygusal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?