Bir kelimeyi defalarca okuduğun ve bir noktada sana tamamen garip göründüğün oldu mu hiç?

Bir kelimeyi defalarca okuduğun ve bir noktada sana tamamen garip göründüğün oldu mu hiç?

Güzel soru 🤩
Aslında bu her kelime için geçerli az biraz fazla okuduğum zaman ya da tekrarladığım zaman dilimle bi garipleşiyor daha sonra kendimden şüphe duyuyorum acaba yanlış mı telaffuz ediyorum diye 🤣
Hıımm az biraz düşünelim 🙃 Belki ölümün adını mutlak dinlenme olarak değiştirirdim belki o zaman insanlar ondan korkmak yerine hayatı doya doya yaşar dinleneceği günden kötü hisler barındırmazdı..
Yalnızlık kelimesini değiştirmek isterdim.
Çünkü öyle ağır geliyor ki bazen insanı boğuyor.
Yeni adı “kendinle kalmak” olurdu.
Bazı kelimeleri defalarca okuyunca garip gelmesi hep başıma gelir.
Çok normal bir durum diye düşünüyorum.
Kafam kendi oyununu oynuyor gibi hissediyorum.
Eeeee biraz da o oynasın ama değil mi :D
Evet ya, defalarca bir kelimeye bakınca sanki anlamsızlaşır ve tamamen yabancıymış gibi gelir. Beyin bir noktada kelimenin içeriğini değil, formunu sorgulamaya başlıyor gibi. Eğer bir şeyi yeniden adlandırabilseydim, "Pazartesi"yi mutluluğu çağrıştıran bir kelimeyle değiştirirdim. Çünkü hafta başı hep “off” hissi yaratıyor. “Gülen Gün” mesela, belki daha pozitif olur! 🌞✨
Cevap
1Cevap
değiştirmek istemezdim.
Sevginin adını değiştirir toprak yapardım. Herkes şu der gibi sevgiden bahsediyor çünkü. Aşka da el atar fidan derdim
Birseyi değiştirmem
sucuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?