9 ay
Her insan farklı işte
14gün 7/24 gemideyim, 14gün 7/24 evdeyim 14 gün işe, 14gün eve gitmiyorum. Bu benim ana işim 14gün evdeyken sabah Martı paylaşımlı yolculuk yapıyorum, gece ise mekandan çıkan alkollü insanları kendi araçları ile evlerine götürüyorum. Yani 3 işte çalışıyorum, peki neden?
Birtanem, AVMde gözün birşeye takılır al, bak günahı boynuna
14gün yokum zaten ben oluşumu okuldan alırım yemeği yaparım sen otur arkadaşınla istediğin saate kadar çok geç kalma, ya da kal yaa ben uyuturum seni almaya gelirim beraber yürürüz
Bitanem şurda buluşalımmı? Giderken Zara’dan ordan burdan bir şey alayımda yüzü gülsün
Bugün dışarıda kahvaltı yapalım
14gün uyumuyorsun çocuktan, ben buradayken sen uyu kahvaltıyı ben hazırlarım
Bidenden kalk hadi kahve yaptım
öğlen Ortaköy’e kahve içmeye çıkalım şoktan bulgur alalım oluşum güvercinlere yem atar
Bak ben arkadaşını seviyorum edepli kız çağır Onuda sizi yeni nesil meyhane götüreyim ben bırakır ben alırım kız kıza kafa dağıtın bugün güzel iş yaptım bendensiniz
14gün sabah ve gece çalışırsın, aldığın maaşı ona geçersin sabah gece çalışırsın yüzleri gülsün gözleri birşeyde kalmasın gezdireyim ilgi göstereyim arada bir kaç saat uyursun oğluma yaptıklarımı saymıyorum o benim görevim o benim kanım ama ona yaptıklarım görev değil kendimden verdim uykumdan canımdan hayatımdan maddi manevi herşeyimden verdim ama ufak tefek isteklerim ona çok geldi en ufak şeylerde sen kimsin oldu yazık günah değilmi? Uyardım yapma dedim böyle olmaz dedim bak dedim senin için her şey yapma, bak yapma etme öyle konuşma bak ağır konuşuyorsun yapma etme ne oldu? Bir sabah uyandım ve anladım ki artık gitmem gerek. Karşılık beklemedim ama yaptıklarım birşeye değsin dedim olmadı ve artık zaman geldi, seve seve gitmek çok acıtıyor. Arkadaşları bile diyor senin kocan gibi olsalar diye ama o hiç değer bilmedi tek isteğim koca olarak sayması ve açık açık dedim sen el üstünde tutarsan beni kırmızı halılarda yaşatırım seni. Biraz ilgi görmek, önceliği olmak ve kocam desin el üstünde tutsun bende onu bir ömür başımın tacı olmasını boynuma borç bileyim dedim olmadı02 Yorumla- 9 ay
Kötü biri değil biliyorum tanıyorum onu, o benim güzeller güzeli kadınım onun yerine başkası gelirse kalbim kurusun o birkere olur. Aşkla başladı aşkla bitti belki birgün gururunu silerde hatasını anlar diye 0.1 umudum var o umut için bir ömür beklerim
En İyi Cevaplar
Yahu öncelikle genelleme yapmamak lazım. Elbette hepimizin içinde çocukça yönler var zatenn. Bu da doğamızın bir parçası. Erkekler bazen sevdikleri kadından ilgi bekler insani ve duygusal bir ihtiyaç bu normal. ama bunun da bir sınırı vardır. Çok abartılı feminen bir şekilde ilgi görmek erkek için sağlıklı değil bencee. Bunun yanında, ne kadar ciddi ve olgun olsak da zaman zaman geçmişten hoşumuza giden şeyleri mesela oyun oynamak, çizgi film izlemek senin dediğin gibi (ki ben 29 yaşındayım hala bunları yapıyorum) içimizden geldiğinde ortaya çıkarıyoruz. Hem ciddiyet hem de biraz çocukluk barındırıyor. Tabi bu dengeli olmali. Bazen saçmalarızda bizim doğamızda bu var.
05 Yorumla
9 ayÇok fazla genelleme yapmışsınız. Maalesef her erkek sizin düşündüğünüz gibi böyle bir karaktere sahip değil. Nasıl ki birine benzer kadınlar varsa Erkekler de var. Konu bu kadar basit :) karakteri anlattığınız gibi erkekleri de ne kadar değiştirsek boş. o insanların karakterleri Öyleyse öyledir. Işinize gelmiyorsa, rahatsız oluyorsanız görüşmezsiniz sevgili olmazsınız uzak durursunuz :)
04 Yorumla- 9 ay
Oldu kendimle ilgili sıkıntı olursa da size danışırım bundan sonra, adres belli usta :)
- 9 ay
Ben de aynı şeyi sizin için düşünüyordum genç arkadaşım, hakkınızda hayırlısı. Yaşadıkça öğreneceksiniz :)
Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bence bu çocuklukla kaynaklı bir durum. Çocukken yeteri kadar sevgi görmeyen, bu saydıklarının eksikliğini hisseden bir insan, büyüdüğünde sevdiği / sevildiği insan tarafından bunları görmek isteyebiliyor.
Bu sadece erkekler için değil, kızlar içinde geçerli bir durumdur.
02 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle bu duruma biraz empatiyle bakabilirsin 😊. Erkeklerin çoğu, içlerindeki çocuk ruhunu korumaktan mutlu oluyor çünkü o naiflik, hayatın streslerinden bir kaçış gibi düşünebilirsin. Ayrıca ilgi görmek ve sevgi dolu davranışlarla şımartılmak, sadece erkeklere özgü bir şey değil. Çocuk gibi davranılmayı sevmek, bir nevi "seviyorum ve seviliyormuş gibi hissetmek" isteğinden kaynaklanıyor.
Eğer bu durum seni yoruyorsa ilişkinizde sınırları ve dengeyi konuşabilirsiniz, çünkü sevgi paylaşmaktır ama yorulmadan 😉.02 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen9 ayGonca kadar dikenli bir tarzın varmış, ha? 😄 Bak, burada mesele sadece "neden" değil aslında. Erkeklerin çocuk hallerini eleştiriyorsun ama belki de o halleriyle seni espriyle, samimiyetle ya da gevşeklikle kendi dünyalarına çekmeye çalışıyorlar. Yoruluyorsan, bir oturup sınır konuşması yapmak iyi olabilir. Kendini yormadan enine boyuna düşünmelisin. 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Hoşlanan da var yapılınca şımaran da var hoşlanmayan da var orta yolu bulup dengede olmalı her şey azı karar çoğu zarar herşeyin
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
9 ayÖyle bir ilgi isteniyorsa annesine gidebilir. Tabi ki insan sevdiğine nazlanır çocuklaşır ama b. kunu da çıkarmamak lazım jdhd
01 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 9 ayevet bende severim zaten olgun ve büyük kadın seviyorum. anne gibi yaklaşsın bana bunlar güzel şeylerdir benim için
10 Yorumla
9 ayÖyleleri prenses erkek oluyor işte. Benim hayatımda öyle şeylere yer yok
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Bu yüzden büyüyemiyolar bir türlü
00 Yorumla
9 ayÇoğunlukla erkekler ağır şartlar altında büyüdü ben de dahil. Çocukluğumuzu yaşamadık bir çoğumuz, sevdiğimiz insanlarla bir araya gelince böyle çocuklaşabiliyoruz. Mesela ben dışarda görsen en soğuk insanlardan birisiyim ama arkadaşlarımlayken 5 yaşında çocuk sanarsın.
03 Yorumla- 9 ay
Kral allah için ney konu? eğer konu farklıysa olgunlaşamamış ana kuzusunun tekidir allah allah.
s 9 ayErkeklerin değil, kadınların daha fazla isteği var bu konuda bence.
Tabi ki kadınlar erkeklerle, erkekler kadınlarla muhattab olduğu için herkes karşısındakinin hareketlerine göre yargı yapıyor.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayİlgi hiç sevmem hayatımın büyük çoğunluğu yalnız yaşarım ölene kadar yalnız kalabilirim hiç sıkıntı yok yemeğimi 10 senedir kendim yaparım Saçıma sakalıma hayatta dokundurtmam sevmiyorum ne nesne olarak ne insan olarak topları sevmem çizgi film de en son 8-10 yaşında izledim
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayÇünkü sevdiğim kız tarafından sahiplenilmek bana bakması hoşuma gidiyordu, lakin kötü bir insanım, trafik kazası geçirdikten sonra evimde bana bakan yemek yapan tüm ihtiyaçlarım için yanımda olan sevgilimi iyileştikten sonra aldattım, bu soruyu görünce aklıma geldi çok üzüldüm bir yıl bunalıma sokmuşum.
017 Yorumla
Cevap sahibi9 ayHaklısın
Cevap sahibi9 ayDoğru dedin kabul ediyorum
- 9 ay
Ne düşünerek aldattın o zavallı kızı
Cevap sahibi9 ayArkadaş ortamında anlık bir heves yanlış sonucunda cinsel birlikteliğim oldu tanıştığım kız ile
- 9 ay
Hiçbir şeyi haketmiyorsunuz
Cevap sahibi9 ayKabul ediyorum
- 9 ay
Nasil böyle olabiliyorsunuz gerçekten kime güvenicez biz ya
- 9 ay
Bi de sevdiğim kız demişsin. Sevsen aldatmazdın
Cevap sahibi9 ayBenim gibi olmayanlar da var, onlar karşına hep çıkar umarım
- 9 ay
Sevmediğin insanlarla olma o zaman sen de. Vicdansızlık bu
- 9 ay
Sen bi açsana profilini
Cevap sahibi9 ayBundan sonra biriyle olmam zaten artık sadık güvenilir biri değilmişim, anlık hata ile mahfettim herşeyi
- 9 ay
Olma zaten. Sen aç profilini bakicam kim olduğuna
Cevap sahibi9 ayNe dediysen kabul ettim de, sen de bugünki sinirini benden çıkarıyorsun herhalde çattık ya
- 9 ay
Aç aç
- 9 ay
@Asolury aynen öyle
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
9 ayHiç öyle değil bazı kadınlar var mesela annelik yapmaya kalkıyor ya ben seni seviyorsam eşim ya da sevgilim gibi davranmanı istiyorum dur ben bir anne aramıyorum sonuçta haliyle beni çocuk gibi görmen ya da çocuk gibi sevmene gerek yok
02 Yorumla- 9 ay
Kadinlarin zaten icinde var bu erkek de daha fazlasini isteyince bu sefer ters tepiyo. Siz ne kadar kocaman adam olursaniz sert olursaniz olun biz zaten yine cocugumuz gibi davraniriz o yemegi elimizle agziniza tikariz ilgi verir okşarız ama erkek bunu bizzat isteyince kedi gibi olunca insanin hevesi kaciyo butun erillik gidiyor
- 9 ay
He, o zaman doğru yoldaymışım devam ahahah
9 ayİlgi dışında katılıyorum. Diğerleri annelik vazifesi gibi gelir karşısındaki kadına. Ancak ilgi beklemek çocuk gibi davranmak değildir. Özellikle o erkek ilgi gösteriyorsa karşısındakine, ilgi beklemesi de çok doğaldır.
03 Yorumla- 9 ay
Evet, doğru söylüyorsun. Aslında direkt söylesek tepki çekiyor ama üstü kapalı olunca herkes onaylıyor. Demek ki mesele, aynı şeyi nasıl söylediğimizle ilgili 😄
9 ayÇünkü hep "ağır başlı ol, kadınlar öyle gevşek hareketleri sevmez" vs sözlerle bizim içimizdeki çocuğun eğlenmesini engellediler. Biz de değer verdiğimiz kadınların yanında içimizdeki çocuğu serbest bırakmayı seviyoruz. 🤗🌹
00 YorumlaBen öyle şeylerden sıkılırım yani beraber olduğunuz özel anda akşam veya sabah ilk uyanısta bir kaç dk tamam da iki tarafta çocuk değil ne öyle ekstradan sorumluluk bankası gibi her dk işin yok uğraş bende kadınlar için diyorum bunu 😂
00 Yorumla
9 ayErkekler çocuk gibi davranılmasından hoşlanmaz aslında. İlgi ve şefkat görünce kendini değerli hisseder. Güvendiği kadının yanında rahat bırakır kendini. Bu bir zayıflık değil, aksine erkeğin bağ kurma şeklidir.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bu tarz sürekli ilgiyi ancak anaç ruhlu kadınlar verir sabr eder dayanır, hiç rastlamadım böyle birine, yalnız o sondakiları bende yaparım jsjjs
02 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
9 ayÇocuk ruhlu insanlar daha eğlenceli ve enerjik oldukları için olabilir hiç bir erkek yanında erkek gibi racon kesen kız istemez biraz işveli cilveli çocuksu kız ister 😃
01 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı.
9 ayBu saydıklarını isteyen erkekler var mı cidden? Hastayken bana nasıl oldun diye sorulmasına bile irite olurum. (hastalıktan kastım ameliyat, kol, bacak kırıkları, bıcak cam kesikleri vs...
04 Yorumla- 9 ay
Anasını satiyim haklısın ben sigmaymışım yorumlarda hep tersini söylemişler garip görünen benmişim :D:D
- 9 ay
Hagzshxbdh
9 ayBüyüyüp ne yapıcaz o kadarı da abartı ama biraz çocuk kalmak sevdiğiyle çocuklaşmak istiyor insan hep ciddi ol güçlü dur erkek ağlamaz bir yerde de kendi gibi olmak güzel geliyor
02 Yorumla- 9 ay
Prenseslik falan yok abartmaya da gerek yok sadece bir insan olabilmeli herkesin hayatında yanında şımarabildiği çocuklaşabildiği kendi gibi olabildiği kendini kasmadığı özel hissettiren dışarı karşı yine aynıyız yoksa
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
9 ayBu sorunun altında yorumlar kısmında dert yanan Kadınlarda ne hikmetse gidip bu tür bir adama aşık olup sevdalanıyorlar bu ne yaman bir çelişkidir yarabbim 😂
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bu yaşım kadar aile evinde doydum ben, kendime yeni bir anne değil kadın istiyorum buna hazır olmayan da kendine eş değil sugar mommy bulsun ndmdm
13 Yorumla- 9 ay
Helal
Kişilik & Karakter konusunda 729 cevap paylaştı. sizin gibi hassas ve anac kadinlara muhtac oldugumuz icin.. ama ayni erkekler disarda ekmek pesindeyken bazen aslan bazen sirtlan bazen kaplan oluyorlar unutma bunu..
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 705 cevap paylaştı. biraz abartmışsın ve kurgu yapmışsın sanki bütün erkekler öyle değil istisnalar var erkek erkek gibi kadında kadın gibi olduğu sürece bir sorun olmaz bence iki tarafta olgunsa
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tam tersi böyle davranılmasından hoşlanmayız aslında. Saydığın bazı şeyler sevgi göstergesi olduğu için iki cinsiyetin de hoşuna gider ama genel olarak çocuk gibi davranılması erkekleri sıkar.
00 Yorumla
9 ayAptallar çünkü, sizde aptal seviyorsunuz bebeğim, benim gibi makina gibi erkkeler dururken nerde bir sümsük var gidip ona yamanıyorsunuz
010 Yorumla- 9 ay
Evet, bir kadına nasıl davranmam gerektiğini çok iyi bilirim, onu asla üzmem, kırmam, onu esirgerim herşeyden, ruhunu sökerim onun sabaha kadar ilgilenirim onunla durmak nedir bilmem, yatırırım onu göğsüme uyurum, onun saçlarına, gözlerine dudaklarına şiirler yazarım, onu değil istanbulun, Türkiye'nin en güzel manzaralarına götürürüm; O manzarayı izler bende O'nu çünkü benim en güzel manzaram O'dur 🖤
- 9 ay
Hayatımda şu an bir kadın yok, unutma kaliteli insanlar daima yalnızdır, hayatımda kadın olduğunds sosyal medya hesaplarımın hepsini sileceğim
- 9 ay
sende silebilir miydinn?
- 9 ay
Sana bir soru sordum, acaba evlendiğin kişiye KS hesabının varlığından bahsedecek misin, çok merak ediyorum 🤷♂️
- 9 ay
çok güzel, o halde tanımadan bebeğim dediğim için özür dilerim, bebeğim cümlesini çok kullanırım, erkek arkadaşlarıma da çok kullanırım, artık 18'lik baby face bebek değilsiniz oğlum derim, yürüdüğüm anlamına gelmesin bu sana karşı
- 9 ay
teşekkür ederim mâdám Kasanova...
9 ayBunun altında çocukluğunu yaşayamama vardır. Ya sevgi görmemiştir ya da erken olgunlaşmak zorunda kalmıştır.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayÇocukken sert davranılır erkeklere çünkü. Ama kızlar el bebek gül bebek büyütülür hep. O nedenle kapınızın önüne erkekler için bir kap su koymayı ihmal etmeyin ❤️
05 Yorumla
Cevap sahibi9 ayHoşunuza gitti bu tabir herhalde 😃
Cevap sahibi9 ayEvet profilinizdeki "köpek" yazısından aklıma geldi bu yorum ve beğeneceğinizi düşünmüştüm 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayKadına erkeksi davranış yakışmıyor çunku zaten kadınının yanında bir erkek var. Dogal olan bu cıvıl cıvıl olmalı kadın
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 716 cevap paylaştı. Bu nasıl bir stereotiptir mk jsjshsh Nerde büyüdün nerde yaşadın sen
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
9 aymaalesef erkekler en geç 26-30 yaşına kadar hala ergenler üzgünüm ama durum bu
02 Yorumla- 9 ay
ben her buna soruda benzer yorumum bu değişmez gerçek
Hepimiz aynı değiliz ki ayrıca özellikle kızlar kendilerine bu şekilde davranılmasını istiyor
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kadın dediğin erkeğini ayağında sallayıp uyutacak.
02 YorumlaErkek sevdiği kadının yanında biraz çocuklaşır. Rahatsız edici bir şey ise oturup konuşulabilir bu durum.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayErkek nasıl olmalı? Kas katı, keko, maço mağara adamı falan mı shahsj
03 Yorumla- 9 ay
Hayırlısı be gülüm aç bi sana çok bağlıyam
Kişilik & Karakter konusunda 341 cevap paylaştı. Neden böyle bişeyden hoşlanalım? Çoluk çocukla konuşuyorsunuz sonra genelleme yapıyorsunuz
08 Yorumla
9 ayKim ki bu? Kime istinaden sordun sdlkfisdf böyle biri hiç yok çevremde valla
02 Yorumla- 9 ay
Hayır ben şakasına diyom
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayÇocuk gibi demeyelim de hayatınızın adamı gibi diyelim
01 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
9 ayZaten bizden fazla yaşıyorsunuz. Bunlar da olmasa 50 yaşımızı göremeyiz. Çok görmeyin.
04 Yorumla- 9 ay
Gereksiz yere israf etmiyoruz onu. Kıymetlimiz.
- 9 ay
Oraya da kalması lazım tabi. Siz de hepsini burada bitirmeyin. 😀
9 ayÇünkü biz bunları hiç kimseden görmeyiz biz hep güçlü olmaya yetiştiriliyoruz hayatınızda annemiz ve eşinizden başkası bize bunu yapmaz
00 YorumlaPohpohlanmayı seviyorlar iyi ki kız değiller kız olsa çok nazlı olurlardı 😅
10 YorumlaKadınların adı çıkmış ilgi delisi diye asıl onlar daha çok seviyo sjjcdjc
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
9 ayErkek ÇOCUKLARI onlar. Aklı başında olgun adam sevmez öyle şeyler
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Ben öyle istemem ilgi isterim tabi ki ama yerinde bir ilgi yemek zaten her insanın istediği şeydir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 aybizim çocuk ruhlu olduğumuz için değil kadınların erkeklere hizmet etmek zorunda olduğu için istiyoruz bunları itaat edeceksiniz
03 Yorumla- 9 ay
Birileri linç yemek için sürünüyor
- 9 ay
@silverrrrrrr inadina etmicem kudursun oe jxbwjd
Cevap sahibi9 ay@silverrrrrr gerçekler acıdır😌
9 ayBunu sürekli yapıyosa kötü. Ama, azar azar her modda olmak iyidir
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 993 cevap paylaştı. Hiç sevilmedikleri ve yalandan da olsa iltifat duymadıları için
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 385 cevap paylaştı.
9 ayİlgi ve sevgi istiyoruz banane banane vereceksin o ilgiyi âğğ😭🍼
00 Yorumla
9 ayhep öylelerdi yemeği önüne konsun çamaşırı yıkansın ütüsü yapılsın meyvesi kesilip doğransın önüne konsun çayı yapılsın evi temizlensin çocuğuna bakılsın
20 YorumlaErkek dışardan hep güçlü göründüğü için yoruluyor u yorgunluğu bir şekilde atması gerekiyor bazı durumlarda bunu annesine bile yapamıyor eğer bunu sana yani sevgilisine yapıyorsa annesinden daha çok seviyor demektir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
9 ayÇok ciddi oluncada begenmiyorsunuz ki
Gercekteb bu kızları anlamak zor
02 Yorumla- 9 ay
Ciddi beğeniyoruz zaten
- 9 ay
@TeslacıGirl öyle mi? İlginçmiş
Gizli Üye(30-35)9 ayPeter pan sendromu olan erkekler onlar ve bu sağlıksız araştır 😂
012 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@laert psikoloji okudum …
Gizli Üye(25-29)9 aySanki kızlar çok farklılar, erkeklerden de böyle bi takım erkekler var kızlardan da böyle birtakım kızlar. Ama hepsi de değildir yani.
00 Yorumla
9 ayAnnesi iyi yetistirememis erkek modeli bu bir sure sonra sizinle anne cocuk rolu oynarlar gerek yok boyle seylere
11 YorumlaÇok göreceli bence ne kadar cocukcu olsan da yapay gelebilir veya olgun davransan da karşıya bağlı açıkçası
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayOlgunlaşamadıkları için. Annelik bekliyorlar ve istediğini verdikten hemen sonra aldatılıyorsun. Olgunlaşamamış erkeklerle boşa vakit harcamayın kızlar
01 Yorumla
9 ayÇünkü erkekler hayatları boyunca bir tek çocuk gibi oldukları güven duydukları yer sevdiğinin yanıdır da ondan
00 Yorumlaşu an bunları okurken bile huzur buldum sen neymişsin be
02 Yorumla
9 aySen bunları yazarken okurken insanın hoşuna gidiyor
00 Yorumla
9 ayBahsettiğin yaş grubu 18 falan herhalde
113 Yorumla- 9 ay
Bu söylediklerin daha çok kadın özelliği gibi bence 30 yaş üzeri böyle bir erkek yoktur diye düşünüyorum zekası belli bir IQ nun üzerindeyse tabi
- 9 ay
E onuda anlayın sizde bir zahmet illa adamın trip atmasını beklemeyin 😂
- 9 ay
26 yaşında bekar olucan tabi evlenip napıcan manyak mısın 😂
- 9 ay
Aynı yaştaki evli insan , bekar olandan en az 10 yaş daha yaşlıdır haberin olsun tecrübelerime dayanarak söylüyorum 😂
- 9 ay
Bekarlık iyidir 30 35 den önce girme öyle toplara 😂
- 9 ay
Mutluluklar dileyelim o zaman sana red queen 👍👋
Erkek denmez ona prenses denir
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
9 ayTamamen şımarıklık başka bişey değil
20 Yorumla - Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer