Şimdi düşüncemi yazacağım beni sakın yanlış anlamayın da. Ben üniversite okumak istiyorum kimse bana kpss kitabı bile almamıştı insanlar bana dik dik bakıyor dövecekmiş gibi bakıyor kimse benden hoşlanmıyor eğer gerçekten haklıysanız benim de onlara dik dik baktığımı herkese kanıtlayın. kimse beni zerre kadar sevmiyor benden hoşlanmıyor birisi de bana dedi ki ' git intihar et ruh hastası' ya da ' sen öl' şimdi ben bu iki kişiye kan mı vereceğim. git intihar et diyen birisine kan mı vereceğim.. aldığım 10 tllik su bile insanların zoruna gidiyor. Çok özür dilerim de bana intihar et diyen kimseye kanımı vermeyi düşünmüyorum kimsede vicdan yok bunu özür dileyerek yazıyorum
Bana ' sen intihar et öl' diyen birisi için kan bağışı yapacak değilim zaten kimse beni sevmiyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
zorunda değilsin
Bu kadar kafaya takacak kadar değer verme insanlara
' sen intihar et ruh hastası' dedi birde o kişiye kan mı vereceğim. çok özür dilerim de ben hastayım bayılıyorum kimse bana yemek almamıştı
Allah bana bu kaderi yazmış insanlar da zerre kadar vicdan yok kimsede demiyor sen hastasın sana yemek alayım sen bayılıyorsun iyi misin falan filan.. Beni bir doktor iyileştirdi sadece ilaç içiyorum düzenli olarak.. üstelik birinin bana sen öl demesi de hiç umurumda değil kimsede kusura bakmasın kan bağışı yapmayacağım onlarda bana yemek almayacaktı.. Kan bağışı yapmadım ' sen insan değilsin' diyenlerde olmuştu.. Çok özür dilerim de kimseye kan vermeyeceğim öyle bir zorunluluğum yok
Tabii ki de öyle bir zorunluluğun yok aksine reddetmekte oldukça haklısın
Çok teşekkür ederim
Rica ederim, sana değer vermeyen insanları kafaya takmak için yaşın çok küçük, koy gitsin umursama
Bu devirde kimse masum değil kimse dörtte dörtlük insan değil.. kimsede vicdan yok beni kimse sevmiyor dik dik bakıyor tekrar yazıyorum kan bağışı yapamayacağım insanlar çok kötü
İnsanlar çok kötü. Kan bağışı yapmayacağım..
Neden bunu bu kadar taktığını öğrenebilir miyim
Kötü bir insan bana acımıyorsa bende ona acımam demek istedim.. hiç kimse iyi insan değil insanlar çok kötü o yüzden kan bağışı yapmayacağım ben hastayım kim bana acıyor bakıyorum da herkes çok önyargılı ve çıkarcı.. kimseye kan vermeyeceğim
Hastalığın nedir
Bipolar bozukluk hastasıyım ama böyle saldırgan birisi değilim migren ve bayılma hastalığım var. demir eksikliği (kansızlık) var baş dönmesi hastalığım da var vertigo olarak.. vücudum da biraz kansızlık var. birde bunu diyeceğim ben eskiden kız çocuğuydum çok kan kaybetmiştim.. çok kan kaybı olduğu için vücudum da pekte kan kalmamıştı 7 litre mi desem 4 litre mi desem işte o kadar kan kaybım olmuştu. Sadece ilaç içiyorum düzenli olarak.. Hafiften kansızlık var bende demir eksikliği olarak..
Anladım fotoğraftaki sen misin
Profilimde ınstagram hesabım bulunuyor
Buradan özel mesaj ksmından yazdm
Ya trollsün ya da psikoloğa ihtiyacın var gibi görünüyor.