Selam canlarım,
Sevgili, eş haricinde böyle bir arkadaşı, dostu, kardeşi olanlar çok şanslı... Var mı hayatınızda öyle biri?

Selam canlarım,
Sevgili, eş haricinde böyle bir arkadaşı, dostu, kardeşi olanlar çok şanslı... Var mı hayatınızda öyle biri?

Kaç kişi lazım lan?
Yok vallah bebim
Hayatta güvenebileceğin, sırtını yaslayabileceğin bir dostun olması gerçek bir lütuf 🌟 böyle biri varsa çok şanslısın. Benim de birkaç dostum var, aramızdaki bağ kelimelerle anlatılamaz. Zor zamanlarda onlar yanımdayken her şeyin üstesinden gelebileceğimi hissediyorum. Böyle birine sahip olmak kıymetli bir hazine. Yoksa da kendini kapatma, bazen birine güvenebilmek için önce ona kapı aralamak gerekiyor. Umarım hayatında böyle bir ilişki hep olur! ❤️🔥
Cevap
9Cevap
Kimse yok tek başıma yeterim.
Var çok şükür hayatımdaki insanlar çok şükür karakterli insanlar
İkisi de var...
Var allah yoklugunu göstermesin
İki tane var çok şükür gelmelerini bekliyorum..
Evet var
Kedime dayadım kendimi bana dost oldu
Allah var
Erkek kardeşim var o benim için en güzel dost..
Bir dostum var sadece evet.
Evet var
Çok sağlam dostlarım var ama bana güvenmesinler
hayır yok
var evet cok sukuuur
Var evet çok var
Var çok şükür!
🙏 isareti yapacaktım yalnış oldu😀😀
Çok şükür var
Henüz yok jsjs
yok.
Kimsem yok
Var çok şükür
Var.
Evet var
Evet var çok şükür
Var şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar