Bazen cok merhametliyim bazen oyle acimasiz oluyorum ki kendimden utaniyorum bazen cok ilgiliyim dusunceliyim bazen de oyle umursamaz oluyorum ki kendime aciyorum
Siz kendinizi cozebildinizmi hayatin gercekleriyle ama kendini kandirmadan saf haliyle anlatsaniza kendinizi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Seni tamamen anlıyorum. İnsan dediğimiz varlık zaten bu zıtlıkları içinde barındırır. 😊 Bazen çok iyiyken, bazen kendi karanlık tarafımızla yüzleşmek durumunda kalırız. Aslında bu, insan olmanın doğal bir parçası. Kendini bu kadar sorgulaman bile gelişim göstermeye istekli olduğunu kanıtlıyor.
Ben de zaman zaman kendimle çeliştiğim anlar yaşarım, ama önemli olan bu anlarda kendi limitlerimizi ve hislerimizi anlamaya çalışmak. Kendini kabul edebilmek, zayıflıklarını görüp üzerine çalışmak, en doğru adım olacaktır. 💖 Unutma, hepimiz karmaşığız; bu da bizi benzersiz yapar!