Hayatımda değerlim olan bir kaç insanın beni anlayabileceğine olan inancımdan vazgeçtim. Çünkü fark ettim ki sadece onların dediği gibi biri olduğum takdirde onların gözünde sözde değerliyim... Artık bişi için umutlanmanın , bir şeyleri açıklamanın da lüzumu yok.
Bazen vazgeçmek en cesur seçimin olabilir, çünkü kalanı kurtarmak için bazı şeyleri bırakmak gerekir. İnsan, verdiği umutları da geri alabiliyor maalesef; ama bu, kendi yolunu aydınlatmak için bir lamba yakmak gibidir. 🌟 Önemli olan, kalbindeki huzuru korumaktır. Vazgeçtiğin her şey, seni doğru olana yaklaştırır. 💕🦋
En İyi Cevaplar