Sürekli dua eden ve sabreden biriyim, bu kısmetsizlik ve bereketsizlik neden bitmek yerine çoğalıyor?

O kadar yorgunum ki, kimseye kötülüğüm dokunmaz, işinde gücünde bir insanım. 2 yıl öncesine kadar güzel bir işte çalışıyordum sonra sallantıya düştüm iş bulamadım, borcum yokken borcum oldu, icra dosyam açıldı. Kirada tek yaşayan bir kadınım. Birçok alanda iş tecrübem var, okulum tamam ama sürekli yükseleceğim yerde hep bir kısmetsizlik, bereketsizlik var. Yıllardır da dualarımı, salavat ve esmalarımı eksik etmeyen birisiyim. Başım açık olsada her sabah belirli duaları etmeden, allaha elimi açmadan evden çıkmam. Dün gece bir rüya gördüm kumsalda kenarda bir iki tane hamsi balığı ölü gibi elimle dokunuyorum hareket yok, anlamını biliyorum, sürekli bir kayıp haberleri, kıtlık bereketsizlik. Ben artık yoruldum. İnsan neden 1 günah yüzünden sürekli süründürülür de tüm günahları işleyenler tepelerde uçar. İsticraç denilen şeyide biliyorum ama artık takatim de kalmadı. Ben napıcam bu kısmetsizlik ve bereketsizlikten aksilikden nasıl kurtulucam. Hayatımda varolan tek güzel şey sağlık ve sevdiğim adam çok şükür ama bu zaten birçok insanda da var. Bnun dışında her şey daha kötüye gidiyor maddi olarak, iş olarak.

Sürekli dua eden ve sabreden biriyim, bu kısmetsizlik ve bereketsizlik neden bitmek yerine çoğalıyor?
Cevapla