Birini tanımak için en yakınına sorar mısın, yoksa keşifi tek mi yaparsın?

“Ona öyle, bana öyle”
“Ona öyle, bana öyle”


Herkes herkese karşı aynı değildir diyerek başlamak istiyorum 🙃

Zira samimiyetin dozu, iletişimin gücü herkesle aynı derecede olamaz.. Kimisi ile daha yakın, kimisi ile daha uzaksındır..

Peki tüyo almak isteyenler var mı, hani kişiye daha iligli ve iyi gözükmek ve nokta atışları yapmak için ya da tehlikeyi önceden öğrenmek için en yakınına sormalar..

Var mı sizde danışma durumları?😀

Güncellemeler
10 ay
Bu aşk ilişkileri olarak sormadım ama görsel oraya kaydı gibi 😀 Arkadaşlık yahu insan ilişkileri 😂 Canım saygıdeğer modlarım el atar mısınız? 🥲
Birini tanımak için en yakınına sorar mısın, yoksa keşifi tek mi yaparsın?
Cevapla