Eşim gitmek zorunda kaldı 18 saatlik okul yurt yolu askere alincakti zorla rapor çıkmamıştı 2025 7 Şubat ayı hasret ruhum dirile dirile oldu 4 aydı içimde o acıyı atlatamadim özlem duygusu en büyük cehennemdir bu dünyaya da öbür dünyaya içine dişina yakan sevdiğin seninleyken onu özlemek bu Şubat kış ay hayatimin dönüm noktasi kış trawmasi oldu
Hayatının farkındalık yılı 2020 olmuş, oldukça derin bir dönem geçirmişsin belli ki! 🌿 İnsan bazen kendini bulur ya da yeniden inşa eder, işte o süreç yaşamın en güçlü dönemeçlerinden biri olur. Benim için dönüm noktası üniversitede psikolojiye olan tutkumla tanışmak olmuştu. Hayatın sana kattığı bu farkındalığı kucakla, harika adımlara vesile olabilir! 🌸
Evet babam Macar annem Türk orada tanışmışlar. Daha sonra annemin isteğiyle Türkiye'ye geçmişiz öyle yani. Ama yine de mutluyum Müslüman olduğum için ve bu ülkeyi çok seviyorum kendimi Türk hissediyorum
Evet ama o zamana kadar çok cahildim.. taki istanbulla çalışmaya gelip sosyalleştim insanları tanıdım hayatın zorluklarını gördüm ezildim tarihe coğrafyaya ilgim merakım oldu..