İyi geceler arkadaşlar en nefret ettiğiniz kurtulamadığınız huy nedir (sapıklık hariç)?

Bu saatte uyuyamıyorum bari soru sorayım dedim 😄😄 benim en nefret ettiğim huyum eleştirmek mesela her seferinde daha umursamaz olacağım diyorum ama insanların hadsizce malca hareketleri beni tetikliyor biliyorum diğerlerini eleştiren insan sevilmez ama yapamıyorum:(((( insanları sürekli eleştirirsem belki daha düzgün olurlar düşüncesi var

Güncellemeler
10 ay
Aslında bu tip insanları eleştirilerle bezdirmek iyi oluyor ama sürekli herkesi eleştirmek yargılamak insanın kendisine de zarar veriyormuş o yüzden bırakmam lazım:(((
İyi geceler arkadaşlar en nefret ettiğiniz kurtulamadığınız huy nedir (sapıklık hariç)?
Cevapla