Tartışmaya girer misiniz, yoksa üstünü kapatır mısınız?

Tartışamayacak kadar yorgunum
Tartışamayacak kadar yorgunum

Tartışmaya girecek ve o tartışmayı kazanmak için yeterli gücünüz var mı?

Bazı tartışmaların vakit kayıp etmeye değer olmadığını düşünüyorum ve bazende kırmak istemediğim için girmiyorum zira kırdıkça kırılıyorum, hatta o kişiden daha fazla o yüzden susmayı tercih ediyorum ya da kabulleniyorum. Bu beni zayıf yapar mı acaba? 🙃

Tartışmaya girer misiniz, yoksa üstünü kapatır mısınız?
Cevapla