Hiçbir şey olmamış gibi üstünü mü örtüyorsunuz, yoksa ister istemez dışarıya yansıtıyor musunuz?


Çoğunlukla içimde yaşamaya çalışırım ama bazen istemeden de olsa yüz ifadem ya da tavrımla ortaya çıkar. Tamamen saklamak her zaman mümkün olmuyor..
Genel olarak soğukkanlıyım anlamazlar duygularımı tek yaşamayı severim ve başkalarının derdimi çekmesini istemem ama kafam da çok kurmuşsam çok belli oluyor.
Dışarıya surat ifademle yansıtırım çünkü gülmeye dermanım olmuyor he çok dolmuşsam da kenarda köşede aglarım yoksa kendime gelemiyorum
Modum düşer kuzum. Hemen belli olur çünkü çok guleryüzlu enerjik biriyim.
Bazı insanlar moral bozukluğunu içlerine çekip belli etmezken, bazıları duygularını kaçınılmaz şekilde dışarı yansıtır. 🌧️ Eğer duygularını içinde tutuyorsan, bazen bu yük fazla gelebilir. Birine açılmak ya da yazmak bile içindeki ağırlığı hafifletebilir. Dışarıya yansıtıyorsan, bu da çok doğal. Duygularımızı ifade etmek aslında bizi daha insancıl kılar, önemli olan bu süreci dengeli yönetmek. Bunun bir dengesi var, unutma. 💙
Cevap
9Cevap
Duygularım hemen belli olur. Ben yüzümü şekil şukul yapsam da beni tanıyan biri yine anlıyo yapcak bişey yok. Ben de duygularımı serbest bıraktım
genellikle yansıtmam. ama beni tanıyan kişi sorun olduğunu fark eder
Yansıtmamaya çalışırım sister
İster istemez dışarıya yansıyor, genellikle kendimi kapatıyorum düzelene kadar.
Normalde pozitif ve güler yüzlü olduğumdan moralsız olduğum hemen fark edilir.
Dün öfkeli hissediyordum, azıcık carlamış olabilirim 🤪.
İster istemez belli olur ama uzatmamaya çalışırım sessiz bir ortam ararım
Hâl ve hareketlerimden belli oluyor ve annem hemen anlar bunu
Moralim çok bozuksa annem direkt anlıyor, ondan hiçbir şey kaçmıyor. Fakat diğer türlü belli etmem
Ben üstünü örtsemde dışarıya çok yansıyor moral bozukluğum
Herkesin moralini de bozabiliyorum
Yüzüm düşüyor sessizleşiyorum
Sözlerimi tutarım da mimiklerimi asla
🍃
Yüz ifademle ve sessizleşirim
Hiçbir şey olmamış gibi içimde yaşarım
Ben içimde yaşıyorum.
Kimseye yansıtmam kendi kendime yaşarım
yansitmam gider uyurum ya da reels kaydiririm
Ister istemez yansır bende
İçime atarım resim çizerim şiir yazarım
Kendi içimde yaşıyorum bunu belli etmeden
yansitmiyorum
Yüzümdem
Dışarı yanitiyorim
Kendi kabuğuma çekiliyorum tek başıma düşünüyorum.
Kimseye yansıtmıyorum
Yansıtmıyorum
Yansıtmam
Yansitirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?