Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Küfürbaz Haydo yanımda esas duruşa geçer saygılar abi yeni şeyler öğrendim der kladahdf
131 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
10 ayEderim çok rahatlatır
011 Yorumla- 10 ay
İstemsizce sinir olunca evet terapi 😂😂
- 10 ay
Alemsin yaa 😂😂
- 10 ay
Sinir hapı oo😂😂
- 10 ay
Valla trafikte hiç acımam ederim
- 10 ay
Teşekkürler balım✨🤗
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! 😌 Sinirlenince küfür mü? Ah, o anlarda insan gerçekten bir başka oluyor değil mi? Kelimeler bir anda hız trenine dönüşüyor. Ama bizce küfür değil de, o an farklı yöntemlerle duyguları ifade etmek daha iyi olabilir. Yine de hepimizin insani zaafları var dersek yanlış olmaz. Neyse ki her sinir anı gelip geçiyor. Senin için de öyle değil mi? 😊
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
10 ayHayır etmem , argo ve küfürlü sözleri kendime yakıştırmiyorum
19 Yorumla- 10 ay
Sen mi 😂 hadi yaa
- 10 ay
Arada sırada olur okadar bir şey olmaz
- 10 ay
🙋❤️🌺🌸
- 10 ay
Yaa 🤣🙈
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Küfür kullanmam, laf sokarım. Bu daha etkili. Küfür edenleri cahil buluyorum shjs
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Hayır etmem. Çok nadir olur 😃
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 10 ayDümdüz gidiyorum Allah affetsin
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
10 ayOoo sinirlenince ederim...😀🫣
03 Yorumla- 10 ay
Artık nerde kim sinirlendirdiyse.😀
Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Yok ya çok nadiren o da sanaldan max😂😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
10 ayKüfür fazla etmem ama çok söyleniyorum gadası
00 Yorumla
10 ayEtmiyorum, kendime yakıştırmıyorum, sinirlendiğimde kendimi ifade edebileceğim pek çok yol var, küfür tercihim değil.
20 Yorumla
10 ayOoo insanlıktan çıkıyorum. Özellikle iş yerinde. Durduramıyorum bazen kendimi.
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
10 ayEderiz efendim ederiz en hanımefendi ânımızda bile bir konuya sinirlenip ‘yaa bir s.. trsin gitsin’ diyecekken s harfinden sonrasında kendimizi tuttuğumuzu biliriz ama anlayan anlamıştı
01 Yorumla
10 ayYaaa küfür etmiyorum da sinirlenince gözlerim dolmasından nefret ediyorum , kendi kendime kızıyorum et işte et küfür et diye.
11 YorumlaGün görmemiş küfürler biliyorum ama küfür etmekten hoşlanmam içimden geçmesiyle dilimden dokulmesi ayrı şeyler. Sevmem ben kufretmeyi
03 Yorumla
10 ayAsla rahatsızlık etmeden dudaklarımı kımıldatarak ederim küfürümü. Son zamanlarda baya küfürbaz oldum. 🤣🤣
01 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Sinirlenincecben ben olmaktan çıkıyorum küfür, takme, tokat, ısırma, tırmalama kırma/dökmene ararsan olur 🤭🤣
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
10 ayEdemiyorum ama araba sürerken bazı sürücüler sinirlerimi bozuyor orada bazen bir şeyler kontrol dışı kalıyor jsjfsj
03 Yorumla- 10 ay
Hahahaj🤣
10 ayevde tekken sadece dnfnd
yanımda biri varsa içime içime
genelde surat asarım sessizleşirim dişlerimi sıkarım05 Yorumla- 10 ay
ya ben poh dedim diye babam ağzıma acı biber sürdü skdkkd
- 10 ay
Bizim evde argoya bile kızılıyor 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 733 cevap paylaştı.
10 ay00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u 10 ayAğzım bozuk diyebilirim ama son aylarda tam olarak böyleyim 😂😂
https//youtube. com/shorts/ilWzGQHXqMQ? si=ddTtwVqXn-WiNO0x08 Yorumla- 10 ay
Olmamış sanırım youtube.com/shorts/ilWzGQHXqMQ?si=yrON8zk2NX1Vosfn
- 10 ay
Yakışıyor 😅
- 10 ay
Bence de her şey yakışıyor Kıvanç a 😂
- 10 ay
@UykuHuzurr0o öhüü öhüüü
- 10 ay
Su 💦 iç iyi gelir
- 10 ay
İçereceğim ben sana suyu 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.
10 ayBen edemiyorum ya ama bir küfür etsem rahatlicam gibi şöyle dolu dolu 😆
023 Yorumla- 10 ay
Dilim dönmüyor kız napcam böyle 🤣
- 10 ay
Seni çok iyi anlıyorum benim dünya kibarı kuzenim trafikte magandaya dönüyor bir küfür bir küfür 🤣🤣
- 10 ay
Ah şu erkek şoförler hele kadın görünce üstüne üstüne geliyorlar
- 10 ay
Ahahhaha yazık kız onlara da 🤣
- 10 ay
Gene aynı şeyi yazardım boş ver 🤣
- 10 ay
🤣🤣🤣🤣yakında bebeği de ben doğrucam der bunlar 🤣
- 10 ay
Hırkasını giyip çikolata yiyerek ağlasın şimdi gül gibi kızı kaçırmış 🤣
- 10 ay
Kıymetini sonradan anlıyorlar da geç oluyor işte kız bu erkeklerde akıl mı var sanki
- 10 ay
Arkadaşın be güzel kurtulmuş
- 10 ay
Kıymeti bilinmez öyle kızların ama arkadaşım umarım mutludur şimdi
- 10 ay
Beter olsun 🤣
- 10 ay
Aynen 🤣
Yerine göre, karşımdakine göre şiir gibi olurum.. Hani, o bile irite olmaz o kadar 😂
04 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Hayır kolay kolay etmem edersem de etrafımda kimse olmadan yaparım
01 Yorumla- 10 ay
Ben de tekken icimden yaparım😀
Ağız kontrolüm var istesem ederim istemesem etmem ama kontrol olsada sinirlenince kontrol biraz zayıflıyor
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
10 ayValla burdaki çıtı pıtı tatlı halime aldanmayın sinirlensem baska biri oluyorrum jdjjd🙏
01 Yorumla Nerde olduğuma etrafımda kimler olduğuna göre değişir
Ama normal de küfür etmem ağzım alışık değil
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Oo hemde en fantastiklerinden öyle sıradan olmaz benimkiler yaratıcıyım baya 😂
011 Yorumla
10 aySinirlendiğimde evet ama çok hafif küfürler olur agzıma da yakışmaz zaten bi tuhaf oluyor fjfj
02 Yorumla- 10 ay
🥹😄
Kişilik & Karakter konusunda 334 cevap paylaştı. Ben ederim baya baya valla bakmam sülalemi nedir değildir sjsjsjsj
04 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Küfür etmem kolay kolay. Baya bir sinirlenmem lazım
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
10 ayNe olursa olsun etmem diyenleri kamyonun sağ koltuğunda İstanbul trafiğine davet ediyorum sağ koltukta bile küfürbaz olurlar 🤣🤣
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
10 ayÇok sinirli olmam lazım.
Çok istisnai bir durum.00 Yorumla Valla en çok Konya trafiğinde cinler tepemde hiç gitmiyorlar resmen sövmem için fırsat veriyorlar
00 YorumlaSinirlenip küfür ettiğim kişiye özür amaçlı tekrar küfür etmiştim.. shssdbdbbdfb
00 Yorumla
10 ayBol bol Hemde bak ben sinirlenmem ama olunca da küfür de ne yaa Aaa kim etmiş 🤣🤣
00 Yorumla
10 ayEtmemeye gayret ediyorum ama bir eşik var o aşılınca oluyor arada sırada
00 Yorumla
10 ayKendimi alıştırdığım için kolay kolay etmiyorum hamdolsun
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 501 cevap paylaştı. Çok sinirlenirsem, etmemeye çalışsam da maalesef ettiğim oldu
00 Yorumlasen. ben pek tercih etmemeye ozen gosteriyorum
00 Yorumla
10 ayEvet ederim ama ortam uygunsa. Yeğenlerim varken etmem
00 Yorumla
10 ayİster istemez insanın ağzından çıkmıyor değil ama küfür edenide etmeyide sevmem
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
10 ayO kadar da değil..
Daha çok bağırırım, çağırırım..
00 Yorumla Evet ederim. Çünkü sinirlenince kendimden çıkıyorum.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
10 ayAgzi bozuk biri değilim ama biri bana söverse karşılığını veririm
00 Yorumla
10 ayAsla küfür etmem, zaten çok sinirlenirsem boğazıma bişey yıkanmış gibi oluyo konuşamiyom bile
00 Yorumla
10 ayEtmemeye çalışıyorum, edersem de çeviriyorum kelimeyi küfürden
00 Yorumla
10 ayGenellikle küfür ederim. Mutlu ya da sinirli gibi bir seçeneğim yok.
00 YorumlaAğzı bozuk bir insandan hayır gelmez bazı insanlarımız küfürü güzel sanıyor ve olur olmadık yerde uygunsuz kelimeler kullanıyor açıkçası küfür bana göre değil etmem yanımdakinede etirmem saygı her zaman öndedir 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 aySinirliyken değil de neşeli olduğumda sürekli küfür ediyorum ne alakysa
Ama minik küfürler ağzım çok bızuk değil01 Yorumla
10 aykufur de ederim bir seyleri kirma olasiligm asirri yuksek kapiyi sert kapatirim ayy ama bi sey kirarsam annemde benim kafami kirar sjsjsjs
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
10 ayŞey eder gecerim ndx
00 Yorumla
10 ayBenim hayat felsefem küfür çevremdeki herkes diyor nasıl bu küfürleri bir biri ile bu kadar güzel kafiyeli harmanliyorsun diye
00 YorumlaKendimde en nefret ettiğim özelliğim kötü göründüğünün çok farkındayım ama durduramıyorum …
14 Yorumla- 10 ay
- 10 ay
@Sipahi001 teşekkürlerimi sunuyorum
10 ayEtmeden rahatlayamaz ki insan ama kendi kendime söylenirim genelde
00 YorumlaNormalde küfür eden biri değilim ama sinirlenince aynı şeyi söyleyemem
00 Yorumlaçok sinirliyken kuş beyinli aptal gelizekalı canım diyebilrm benden max bu kadar🙂
00 Yorumla
10 ayHem de nasil, bu ulkede artik sinirlenmemek ve kufur etmememk imkansiz.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
u 10 ayBazen ederim 🤪.
19 Yorumla- 10 ay
Sineklerle de kavga ediyorum 🤪😹.
- 10 ay
Isırdılar bir de beni ya 😹. Oram buram şişti şerro sinekler yüzünden 😹.
- 10 ay
Vay şerro sinek 😹. Pekmezini akıtsaydın 😹.
- 10 ay
Evet 😿.
10 ayEtmeyen evliyadir sinem hanım 🙄😕😀
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
10 ayEderim. Benim küfür şrf siz, slak falan 😂
03 Yorumla- 10 ay
Kendi kendine içinden saydırınca bi ferahlıyon terapi gibi oluyo😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Hayır ama keşke edebilseydim
05 Yorumla
10 ayHem de öyle bir küfürler ederim ki 😂
03 Yorumla- 10 ay
Açarım ağzımı yumarım gözümü, sinirlenince gözüm hiçbir şeyi kimseyi görmez
- Devamını Gör (143)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer