İnsanlara gerektiginde iltifat eder misiniz? Aldığınız geribildirim size nasıl hissettirir?

Birini beğendiğimde bugün çok hoş olduğunu söylerim, yetenekli olduğunu düşündüğümde yüzüne karşı takdir ederim; nazik hareketini övmekten çekinmem. Dil cimriliğinin ne denli zehirli olabileceğini bilirim çünkü; iyi olanı zikretmek bizden eksiltmez, ama birilerine hayat verir.

Sadece vasıfsız insanlar sizi aşağıya çekmeye çalışır o iinsanları önemsemeyin.

Teyzeye sormuşlar ;Amca sana iltifat eder miydi?
Kıyamet kopsun da saçının teli kopmasın dermiş Amca...
eskiden sevmek bile çok güzelmiş…
İnsanlara gerektiginde iltifat eder misiniz? Aldığınız geribildirim size nasıl hissettirir?
İnsanlara gerektiginde iltifat eder misiniz? Aldığınız geribildirim size nasıl hissettirir?
Cevapla