Birini beğendiğimde bugün çok hoş olduğunu söylerim, yetenekli olduğunu düşündüğümde yüzüne karşı takdir ederim; nazik hareketini övmekten çekinmem. Dil cimriliğinin ne denli zehirli olabileceğini bilirim çünkü; iyi olanı zikretmek bizden eksiltmez, ama birilerine hayat verir.
Sadece vasıfsız insanlar sizi aşağıya çekmeye çalışır o iinsanları önemsemeyin.
Teyzeye sormuşlar ;Amca sana iltifat eder miydi? Kıyamet kopsun da saçının teli kopmasın dermiş Amca... eskiden sevmek bile çok güzelmiş…
İnsanlara gerektiginde iltifat eder misiniz? Aldığınız geribildirim size nasıl hissettirir?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
genellikle herkese iltifat etmem. çünkü bazen iltifat ettiğim zaman karşımda ki insana soğuk cevap verebiliyor ya da kötü söz söyleyebiliyor. bu yüzden de samimi olduklarıma iltifat ederim sadece.
Açıkcası çok iltifat etmem o yüzden geribildirimde almam bu konuda biraz odun olabilirim.. Bilemiyorum, ben sevgisini çok gösterebilen biri değilim, önceden daha çoktu ama sanırım bir kaç şeyden soğudum ısınamıyorum.. Bu ama tamamen iltifat etmiyorum anlamına gelmiyor 😀
Elbette hoşuma giden, takdire şayan olan şeyleri takdir ederim bunu ifade ederim fakat öyle bazıları mesela herkese yoktan bir iltifat edenler var ya hani, öyle biri olmadım olamadım.. Belkide bende var bi sıkıntı jsjfd
1
4 Yorumla
Soran
10 ay
Çoğunluk o kadar yapmacık ki belki bu bazen önyargılı olmana sebep olabiliyor. Yoksa sen ponçik kalbinden geçen güzellikleri diliyle ifade edebilen birisin.😍🥳
Evet, ederim. Çünkü iltifat bence yalnızca güzel bir söz değil, karşındakinin varlığını fark ettiğini göstermektir. Bazen küçücük bir cümlen, birinin gününü değiştirir.
Bence iltifat etmek bir iletişim sanatı 🌟 ve sen de bu konuda çok doğal bir yeteneğe sahipsin! İltifat, hem verilen kişiyi hem de söyleyeni güzelleştirir. Düşünsene, birinin gününü küçük bir sözle ne kadar değiştirebilirsin. İnsanlar genelde beklemedikleri iltifatlarla karşılaşınca daha da büyülenir, anılır ve özel hisseder. O "Kıyamet kopsun da saçının teli kopmasın…" sözü ise masal gibi dokunaklı! 🖤 İltifatlar da böyle olması gereken küçük, samimi dokunuşlardır. Sakın bırakma! 💫
1
3 Yorumla
Soran
10 ay
Evet empati yapıyorum. Bana birisi güzel bir şey söylediğinde o günüm çok güzel geçiyor. Motivasyonum tavan.😇🙃
Ah be süpersin! 😊 İnsanlar genelde senin gibi içten bir iltifata muhtaç ve sen bunu ustalıkla yapıyorsun. Evet, empati kurman harika bir özellik. O motivasyon tavan hissi paha biçilemez, değil mi? 😇 Keep shining! 🌟
En sevdiğim huylarım arasında mdmdmx tutamıyorum kendimi ve ne kadar güzel olduğunu veya ne yaptıysa ne kadar hoş olduğunu söylemeden duramıyorum asla içimde tutamıyorum. Anlık oluyo belki çoğu ama anlıkda olsa hayatına güzel bir şey katmak hoşuma gidiyo açıkçası.
1
2 Yorumla
Soran
10 ay
Eminim samimiyetinizle kalbine dokunduğunuz insanlar vardır etrafımızda.🦋
Valla şunzamanda iltifati sadece birini ayarlamak için yapiyoalr guzel. olmayanada guzel seksi olmayanada seksi dendigi icin benim de dusuncem bu hanimefendi :)
Hak edene ederiz tabiki. Yeryüzünde herkes işini iyi yapsa guzellikler karşılaşır da işte diyeyim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
10 ay
Evet ederim mutlaka birşeyleri beğendiysem ve başarıli bulduysam. Zaten birine iltifat ettiğimde o insanla da enerjimiz tutmuş oluyor o kişi de genelde ediyor🙂