Eğer tüm hayatını birini geçmeye adarsan, aslında onun hayatını mı yaşamış olursun?

Bu durumda senin hikâyen, onun hikâyesinin bir dipnotu mu olur, yoksa kendi trajedinin ana metni mi?

Kokushibo
Kokushibo

Bir sınır var önümde, aşarsam dönüş olmayacak ama yerimde durursam da yavaş yavaş kaybolacağım..

Eğer tüm hayatını birini geçmeye adarsan, aslında onun hayatını mı yaşamış olursun?
Cevapla