Bu durumda senin hikâyen, onun hikâyesinin bir dipnotu mu olur, yoksa kendi trajedinin ana metni mi?

Bir sınır var önümde, aşarsam dönüş olmayacak ama yerimde durursam da yavaş yavaş kaybolacağım..
Bu durumda senin hikâyen, onun hikâyesinin bir dipnotu mu olur, yoksa kendi trajedinin ana metni mi?

Bir sınır var önümde, aşarsam dönüş olmayacak ama yerimde durursam da yavaş yavaş kaybolacağım..
Ya peki biz hayatımızı bir kişiyle geçirmek isteyip birini seçmişsek ama o kişi aslında bizi seçmemişse, bizi seçmediği halde sırf biz onu seçtik diye bizimle yaşamak zorunda kalmışsa nolacak. O zaman belki de biz hayatımızı yaşarken asıl o hayatını yaşayamamış olacak.
Kişi bu seçimi yapmadan önce neden yaptığını düşünmeli diye düşünüyorum. Kaldı ki bu durumda bizim için birilerini zorlamıyorsak ve kişi kendi hür iradesi ile bunu seçiyorsa o da bu farkındalığa sahiptir diye düşünüyorum. Bana göre insanın rakibi ve pusulası yine kendi olmalı. Ben birinin bana göre bir seçim yaparak hayatına yön vermesine izin veremezdim.
Kesinlikle, müşterek olur hayat.
❤️🌿🍒
Onun hayatını yaşıyor olmak aynı izi takip ediyor olmaktır. Burada ise mevzu bahis onun hayatını yaşıyor olmaktan çok ondan daha iyisi olmak.
Yine her halükarda kişi kendi hayatından çok uzakta. Bir yerde ve ya birilerinde değil. Ucunu kaçırdığı ipi takip edemiyor çünkü kontrolü dürtülerinin elinde.
Aslında kendin dahil kimsenin hayatını yaşamıyor oluyorsun. Ne ona ne de kendine yakınsın.
Ortada bir yerde, katılıyorum..
Hayır onun hayatını yaşamak için taklit etmen , örnek alman ya da onun yönlendirmesine boyun eğmen gerekir. Birisini geçmeye uğraşmak hırs yarışı demektir ve bazı şeyleri ortak yaşayabiliriz o an evet ama tamamen değil onlar da nedir yalanlar olur , arkadan kuyu kazmalar , kin , nefret olur. Ve ikisini birden ziyan eder..
Çok doğru
Hıhımm ☺️
Farkında olmadan kendi yolundan sapar ve aslında onun hayatını yaşamaya başlarsın çünkü o zaman senin hedeflerin değil onun varlığı senin pusulan olur...
Başkasının pusulası ile yaşamakta ne bileyim...
Başkasının değil sevdiğinin pusulası forgeeeerrrrr 🤧
Olursa olacağzzz seafooooo
Teşekkür ederim 🌺
Ben teşekkür ederim 🌿
Hayatını birini geçmeye adamak ya da onunla yarışmak, gerçekten kendi hikâyeni geri planda bırakmak gibi olabilir. Çünkü sürekli bir başkasıyla kıyas içinde olmak, kendi potansiyelini ve özgünlüğünü gölgede bırakır. Hayat senin hikayen, başkalarının gölgesi olmak yerine kendi ışığını yaz. 🖤 Bazı sınırlar, aslında özgürlüğe açılan kapılar gibi. Belki bir adım atsan, kendin için yepyeni bir yol çizeceksin. 🌟
Sen kendin için mi yaşıyorsun o-pera
Kız, tam bir felsefi çıkış yapmışsın resmen! 😂 Ama şunu unutma, hayat senin sahnen. Kimseye ikinci rol olmaya gerek yok. Başkasıyla yarışmaya takılma bence. O sınırlar, kendi hikayeni yazman için bir fırsat olabilir. Hadi artık kendi filminin yıldızı ol! 🌟📖
Ben sakal diyom sen bıyık sjsjsjs
Cevap
10Cevap
Değiş tokuş bir hayatı yaşamak demek, tek taraflı olmaz.
Çiftler birbirini her zaman etkiler, iyi veya kötü bu aradaki bağa bağlı.
Hıı çiftler bunu beraber bunun kararını beraber almıyor mu zaten medoo
Hayatına aldığın kişiyi hedef olarak mi koyuyorsun önüne
Hedefim her zaman gelecek, kişiye göre yaşamıyorum.
İşte beklediğim cevap medo sjsjsjsjsjs
Niye shs
Çunku aksi seni yansıtmazdı bence
Savaşmak, ateş ruhumda var.😅
Eee yani cehennem ateşi dedik o kadar sjsjsjsj
Bunları çatallı değnekle anlattık, boynuzlarla anlattık hep. Sjsj
Yanacak o ateş sjsjsjjss
Fan tutup harlıyorsun sjs
Şu şekil bir tutuş youtube.com/shorts/nd5OChTBF8U?si=Nq2bDMlMEA4S7WUI sjsjsjsjsjjsj
Tablet fazla ısınıyor bence. Xkdk
Buzluğa atarız sıkıntı yok sjsjsjsjsj
Soğuk yanığı diye bir şey var. Dkd
Sıkıntı yok yoğurt çözümu var sjsjsjs
Öldü çoccuk
Elektro şok veririz jsjsjsjs
Ben de var o alet jdjd
Tamam sıkıntı yok o zaman shhahahahaha
Boşa çaba bea hsystımızı zaten boş şeyler ve kişiler için yaşiyoruz. Bi nevi kendimizi kaybederiz ve tam olarak olmasada evet
Kendin için yaşa Carvelooo
Hem uyhunu al hem yaşa sjsjjs
Öyle zaman uçar gider daaa
Yeteri kadar uyhunu al ona bisi demeyoz, zombie gibi gezme sjshsjsjks
Shift değişimi yapmıyorlar mı yaf hep gececi misin
Aga be ama adil değil be Carvelo
Bazen klavye senin yerine yazıyor sanıyorum sjshshsjsj
😄😄😅😅
Aslında sadece kendini kandırmış ve boşa harcamış olursun
Doğru dedin Alex
Kendi hayatını çöpe atmak gibi 🚮
Katılıyorum
Kendinle yarışırsan sorun kalmaz.
Çok doğru
Evet ziyan sefil olursun
Kendimizi ziyan etmeye gerek yooghh
Bir nevi öyle evet. İnsana zarar veren bir şey
Katılıyorum
"Başkalarının aşkıyla başlıyor hayatımız
ve devam ediyor başkalarının hınçlarıyla
düşmanı gösteriyorlar, ona saldırıyoruz
siz gidin artık
düşman dağıldı dedikleri anda
anlaşılıyor
baştan beri bütün yenik düşenlerle
aynı kışlaktaymışız
incecik yas dumanı herkese ulaşıyor
sevinç günlerine hürya doluştuğumuzda
tek başınayız."
Viktoru gördüm de tadım kaçtı jayce aşkum nerdesin
Ahhh Victor ahhh yaktı ciğerimizi
Kim büyük ise odur Sabancı’ların kızını alsam ebediyen Sabancıların damadı diye anilirim
mahallede orta halli bir kızı alsam akbileklerin gelini diye anilir. Kimin çevresi ağır yaşantısı daha kaliteliyse asagida olan yukarıdakine ayak uydurur
Eğer hastalık durumu varsa işler değişir hakkım da emeğim de ona helal olsun. Bunun dışında abir durumda evet kendime yaptığım en büyük haksızlık olur
Haklısın
Ne onun hayatını, ne de kendi hayatını yaşamış olursun. Hırsın seni yer bitirir.. tüketir. Gencecik ömür heba olur.
Kesinlikle
Bu aslında bir nevi böyle olur fakat ben böyle yapacak birisi değilim.
En doğrusu Mr. Wayne.
Hayatımızı adadığımız kişiler biz ilk harcayanlar. Bu sebeple önceliği kendinize verin.
Kesinlikle
Evet bence öyle. Bu sefer kendi hedeflerimiz yarım kalmış oluyor.
Katılıyorum
💖..
❤️🌿
Bence değil ya ama hep yarıştığın için kendi hayatını da yaşamamış olursun
Mantıklı
Hayatı kendimiz için yaşadığımızı düşünmüyorum zaten..
Kimin için yaşıyorsun o halde
Tamamen her yönümüzle özgür olsaydık o zaman kendimiz için yaşamış olurduk..
Her yönünle özgür olmak senin için ne demek tam olarak
Kaybedeceğin ne var ki?
Aile, eş, dost, akraba vs vs
Anlıyorum
Anlamana sevindim
😊 Teşekkürler
Ne demek
Herkes kendi hayatını yaşar ama herkes istediği hayatı yaşayamaz.
Doğru
Her zaman :D
😃😃
Benliğimi kaybetmediğim sürece hayır.
Doğru dedin Zodi
O da benim hayatımı yaşamış oluyor
🤔🤔
Kendimden sorumluyum🌸
Her zaman 🌿
Evet tümüyle o olursun..
Kesinlikle öyle
Maalesef öyle oluyor ve tükeniyorsun.
Tabi ki olur
Evet aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?