18 yaşındayım kız olduğum için alaha hergün isyan ediyorum neden bu kadar çirkin ve pis bir dünyaya geldim ölmemmi lazım?

Neden erkek değilim 😭😭

18 yaşındayım kız olduğum için alaha hergün isyan ediyorum neden bu kadar çirkin ve pis bir dünyaya geldim ölmemmi lazım?
Cevapla