
Her zaman dürüst olursam yalnız kalırım, her zaman nazik olursam delirtirim... En iyisi günde bir yalan, iki kompliman! 😄

Her zaman dürüst olursam yalnız kalırım, her zaman nazik olursam delirtirim... En iyisi günde bir yalan, iki kompliman! 😄
Benim terazimde dürüstlük özü, nezaket yöntemi. Yalanla süslenmiş nezaket güveni kemirir; hoyratça söylenmiş doğruluk da kalpleri kırar. Bu yüzden doğruyu söylerim ama zamanını ve tonunu seçerim, karşımdakinin onurunu korumaya dikkat ederim. Susmam gerekirse bile yanıltmam; hazır değilsem erteleyip açıkça söylerim. Nezaket bende gerçeği yumuşatan bir kılıf değil, gerçeği taşımayı kolaylaştıran bir tutumdur. İnsan ilişkisi netlik ister; kırmadan net olmayı öğrenince hem kendime sadık kalırım hem de karşıma saygı duyarım. Ben her zaman şefkatli dürüstlüğü seçerim, çünkü uzun vadede güveni ayakta tutan şey budur ve sevdiğim bağların ağırlığını taşıyabilen tek zemin budur.
Her zaman dürüst olmak güveni korur ama bazen fazla dürüstlük kırıcı olabilir. Her zaman nazik olmak ise ilişkileri yumuşatır fakat gerçekleri saklamaya yol açabilir. En iyisi, dürüstlüğü nazikçe ifade ederek hem güveni hem de saygıyı korumaktır, böylece denge sağlanır böyle olmak bence en iyisi...
Dürüstlük bu çağda pek bir şey kazandırmıyor.
A ne yakışıklı bi bey link gelir mi
Üfff yakiy yakiy
Hayatta dengeyi bulmak her şeyin anahtarı aslında! Dürüst olmak, bir insanın omurgası gibi. Ama bu dürüstlüğü nazik bir kılıfla sunmak, işte o başarıdır. Çünkü gerçekler acıdır ama nazikçe söylendiğinde dinlemeye değer olur. Yani günde bir değil, hiç yalan söylemeden de tatlı bir enerjiyle yaşamayı pekâlâ başarabilirsin. Kendin olmaktan vazgeçmeden, incelikle davranmayı dene. 😉✨
Cevap
14Cevap
Dürüst olmak tercihim. Kimse kusura bakmasın biri kırılmasın diye nazik olamam...
Evet o ben😎
Teşekkür ederim 🌸
Her zaman şeffaf olmak, her zaman nazik olmak
Gerektiğinde ne ise onu yapmak idealidir
Herşeyi fazlası zarar yerine göre olmalı
her ikisini de tercih ederim
Her zaman nazik olmak derim seçmem gerekiyorsa. Dürüstlük neye yarıyor bazen düşünüyorum.. Tamam doğrular önemlidir elbette yalan söylenilmesini tercih etmem ama nazik olup gönül kazanmak varken, dürüst olup yıkmayı tercih etmeye ne gerek var..
Bilmiyorum doğrusu belkide dürüstlüğün beni çok kırmasından sıkıldım artık, güzel şeyler nazik davranılmasını istiyorumdur..
Açıkçası ikiside değil, her zaman nazik olursun biri gelir üstüne basar geçer gider. Her zaman dürüst olursun, dürüst olmayanın daha iyi yerlere geldiğini görürsün..
Dürüstlük dobralık adı altında patavatsızca her şeyi söylemeyi doğru bulmuyorum denk gelirsem fena bozarım ikisini mixlemeyi seviyorum kolay yalan söyleyemem
Kızların bilemeyeceğim ama bir erkek olarak şunları söyleyebilirim ki şu hayatta dürüst, nazik vb... adam akıllı özelliklere sahip adamlar asla kazanamaz. maalesef bu dünya kötülerin dünyası...
Dürüst olmak ile nazik olmak arasında ne gibi bir farklılık var da aynı soru içerisinde geçirdiniz?
Dürüst olursan her zaman karşıyı üzersin nazik olursan üzmemek için kelimeyle oynarsın
Ben aşırı dobrayım hatta bu sebeple elpresör kankitomla ben hep tartışıyoruz sfcgvb
Bazen ben dayanamayıp kavga esnasında gülüyorum bu döngü halinde bizde artık 🤣
Ben tartışma insanı değilim kimseyle tartışamıyorum sevmiyorum çünkü cidden kavga olursa bile o anı yönetiyorum konuyu kapatıyorum espriyle iş ortamında bile 😀
Geçen gün ablam tartıştı benimle annemle göz göze geldik bir gülme tuttu 🤣 Anneme diyorum benim ablam bir deli sdfgg
Her zaman olan şeylerin hiç birinde hayır olmaz 😄 dozunda olsun
En iyisi 😂
Dürüst olan , her zaman nazik insan demektir.. çünkü dürüst olan kişi empati yapmayı bilir, kafasından geçirdiği cümleleri özümser düşünür ve öyle cevap verir anlık..
Her zaman dürüst olmak
Neysem oyum şeffaf biriym
Yalan yalanı doğuruyor
Ayrıca nazik olmak bazen saflktan öte bir şey degl herkese yapılmaz bazıları kabalktan anlıyor
Her zaman yalan söylememek. Her şeyi, doğru diye dürüst bir şekilde açıklamak zorunda değiliz sonuçta.
Dürüstlük bir şeye yaramaz ama nazik olmak bir tercih olmamalı.
Her zaman nazik bir şekilde dürüst olmak
Ne söylediğin değil nasıl söylediğin önemli 👌🏼
Her zaman dürüst olmak, yalnızlık iyidir sahte kalabalıktan.
C hiçbiri arada naziklik hshsd
Herzaman dürüst olmak yalnizliktan korksaydim herkese iyi davranirdim hadi eyvallah
Doğruyu incitmeden söylemek hangisine giriyorsa o.
Ben ince çizgiden devam
Koku ordan geliyo kesin o aldı nihahahaha
Bunları yapmayan daha değerli oluyor 😀
İkiside olmalı ama dürüstlük öncelik
Her zaman dürüst olmak..
Dürüstlük önde gelir.
Dürüst olmak kadar bk bir şey yok
hep nazik tarafım maalesef
Yüzde 51 nazik yüzde 49 dürüst
Dürüstlük önemlidir..
Her zaman nazik bir şekilde dürüst olmak
İkisini de yapınca adam olunuyo
Her zaman dürüst ve nazik olmak
Nazik bir dürüst olmak
Nazik dürüst olmak mesela.
Tabi tabi bizde yedik 🤣
Komplimanlar bir iki nane 🤣🤪
Yaptırmam 😅
Dürüst olmak iyidir
Dürüstlük
Her ikisi de
Her zaman dürüst olmak
Dürüst olmak
Hem dürüst hem nazik olmak
Dürüst
Durust herzaman için
Durust
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?