Beklentilerin kaynağı karşıdaki kişinin davranışlarıyla bağlantılı mıdır?

Öyle baktın diye..
Öyle baktın diye..

“Sen öyle bakınca, bende şey sandım…”

Günaydın herkese 💖

Oluşan beklentiler sorumlusu kişinin kendisi diye düşünürdüm hep, yani kafada kurgulama fakat sonradan düşündüm, herkese karşı beklenti oluşmuyor sonuçta 😀 Yani karşımızdaki kişinin davranışlarıyla bağlantılı olarak beklenti oluşmuyor mu?

Sorumlusu o halde hem karşı taraf, hemde kişinin kendisidir yani 50/50 pay biçtim iki tarafada, siz ne düşünüyorsunuz?

Beklentilerin kaynağı karşıdaki kişinin davranışlarıyla bağlantılı mıdır?
Cevapla