Bir insan en çok neyi eksik ise ondan bahsetmiyor mu hiç şaşırtmıyor sanki ben mi böyle düşünüyorum sadece peki siz?

Bir insan neyi çok anlatıyorsa, aslında en çok eksiktir. kimi sürekli sevgiden bahseder ama Sevgi yoktur. Kimi kendini güçlü gösterir * en çok içi kırılmıştır. Unutma; gerçek olan sessizdir gürültüyü ancak eksik olan çıkarır...

Bir insan en çok neyi eksik ise ondan bahsetmiyor mu hiç şaşırtmıyor sanki ben mi böyle düşünüyorum sadece peki siz?
Cevapla