
... diye bir soru sormak geldi içimden ama cevapların çoğu ZOR olur şimdi🤣 neyse boşverin, neler yapıyorsunuz bakalım?))

... diye bir soru sormak geldi içimden ama cevapların çoğu ZOR olur şimdi🤣 neyse boşverin, neler yapıyorsunuz bakalım?))
Kalbimi kazanmak sadece güzel sözlerle değil, o sözlerin davranışlarla ne kadar örtüştüğüyle ilgilidir. Tatlı dile elbette kayıtsız kalamam, ama gerçekten etkilendiğim şey bir insanın samimi olması söylediklerini yaşaması ve duygularında sahici olmasıdır. Bu yüzden kalbimi kazanmak ne çok zor ne de çok kolaydır. Mesele, gösterilen çabanın ve duyguların içtenliğinde gizlidir...
Kolay kanmam, tatlı dili severim ama tek başına yetmez. Benim kalbim sabırla, tutarlılıkla ve emekle açılır; söz değil, davranışın devamlılığına bakarım. İyi günlerde yakın olup zor zamanda sessizce kaybolmayan, hata yaptığında mazeret değil sorumluluk alan insan bende yer tutar. Güvenin küçük ayrıntılarda korunduğunu bilirim; verdiği sözün peşinden giden, sır saklayan, yeri geldiğinde benim hızımı da saygıyla gözeten biri kıymetlidir. Gösterişe değil, sakinliğe kanarım; büyük vaatlere değil, her günkü küçük iyiliklere. Yavaş ilerleyen, kökü derine inen bağlara inanırım ve kalbimi kazanmak bu yüzden biraz zordur.
Aslında evet ama sabırlı olmak çok zor. Genel olarak sabretmek konusu bu hayatta en ters düştüğüm şey. Ruhum daralıyor tahammül bile edemiyorum. Asanör istediğim kata çıkıp 2 3 saniye kapısını geç açıyor diğer asansörlere göre. Ona bile tahammül edemiyorum. Bu anlamda zor dedim. Yoksa geri kalan olması gereken zaten
Tanımadığım insanlara karşı nötrüm kolayca kalbimi kazanabilir birisi ama yapılan yanlışları unutmam, art niyeti affetmem.
Özetle kalbimi kazanmak da kaybetmek de kolaydır ☺️
Kalbimi kazanmak zor mudur bilmiyorum ama tatlı dilin etkisinden kurtulmak da pek kolay değil 🤭. Aslında iş, samimiyet ve niyete bakar. Gerçekten hissedilen duygular bir şekilde kalbe dokunur ya, işte benim de zayıf noktam bu 🩷. Ama sen ne yapıyorsun, keyifler nasıl? Bu aralar birini etkileyip kalbini kazanmaya çalışıyor gibi bir halin var sanki 😄.
Cevap
10Cevap
ben duygusalım iki tatlı söze kanarım
Hahaha iyi ki kadın olmamışsın😂
çok şükür :D
Mesela nasıl bir tatlı söze kanarsın?
Tatlı dil çok cazip geliyor. Hhkj
Kalbimde yer etmeyen kimsenin güzel sözü etki etmiyor
Tatlı dile çabuk kanarım. Mesele şu ki, tatlı dilin kullanılmasına izin verir miyim?
Kada dengi zekiyse cok kolay
Nunu anlayan zeki kadin candir :))
:)) ricalar
Zor diyemem ama duygudan önce dikkat edip karar verdiğim şeyler var onlara önem veririm önce
Çabuk kanarım
Kolay biriyim
Zordur
Baya zordur
Kalbimi bulana aşk olsun
Fazlasıyla zordur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?