Bişeyler yaşayanların gizlicem demesi çok sinir edici değil mi?

Bazı arkadaslarım biseyler yasadı unıversıtede ilerideki eşime söylemicem diyo yaşamadan önce de uyardım hani ama eşime söylemicem diyor yani benim arkadaşım bunu yaparsa ileride erkekler de ya yapıp yapıp yalan söylerse ben kendimi o kadar tutarken yani böyle şey olur mı gizlemek olur mu sizce? Biz kendimizi o kadar tutmaya çalışırken

Bişeyler yaşayanların gizlicem demesi çok sinir edici değil mi?
Cevapla