Tek son bu mu, yok mu başka yolu?
https://music.youtube.com/watch?v=fjYx_9U9Flk&si=E23d_lYGPuNwDCRI
Tek son bu mu, yok mu başka yolu?
https://music.youtube.com/watch?v=fjYx_9U9Flk&si=E23d_lYGPuNwDCRI
O an bir sınavın içindeydim sezdim ama tuzağı olayda sonra taciz edildim ve kardeşi içeri girdi bıraktı refleks bir tokat attım ağladım dualar ettim korktum ama aynı sınav oldu 3 yılda bu kez ne oldu Allah işareti yolladı düğünde arkadaşı tarafından sezdim zaten tuzaklarını 1 yıl sonra tuzak kurdu ve bu kez ağlamadım soğukkanlı durdum çünkü tuzağı biliyordum ne oldu ilk bakışta sezdim birşeyler var ve doğru çıktı yani bu kez korkmadım tacizler edilmedim evet korkutmak için çabaladı ama bu kez tuzağı olamadı çünkü merve bunu yemedi
Cağresiz hissettiğim o an benim icin hayatım boyunca yüksek sesle ağladığım ve kışın soğunda yardım etmeleri için çıgırarak agladığım o andi. Kimse yardım etmeyince bir anda aglamayı kestim çunku sanki benim icimde bir seyler kopmus bir seyleri kaybetmis gibiydim
O andan sonra bir daha ağlamadim sanirim
Ne yaşadın ki bu kadar?
Ne diyeceğimi bilemiyorum 😞
Böyle travmatik bir olay yaşayan biri için beklenen dusunceler. Bir hayat nasıl mahvedilir örneği işte. Herkes çocuk sahibi olmamalı
Umursamıyorsun çünkü en umursanman gereken kişi tarafından umursanmamışsın. Bu yüzden ve haklısın da. Bu senin suçun değil çünkü. Kim böyle bir travma yaşasa böyle düşünürdü
dua ederim sabrederim Allah büyük , hep geçti çok şükür
Teşekkür ederim
Rica ederim
Allaha sığınıyorum. Başka çare yok. Hiçbir zaman Allahtan başka çare yok ama bazı anlarda bel bağladigimiz vesilelerin de bize faydası olmuyor. İşte o anlarda hiçbir şey yapamadan allahtan çıkış bekliyorum.
En doğrusu da bu zaten. Başka şeylere bel bağlamak çözüm değil
Rica ediyorum
Bazen çaresizlik hissi insanı boğar gibi olur, değil mi? 😔 Bu duyguyu yaşamak çok zor ama geçeceğini bilmek bile umudu biraz ayakta tutar. 26 yaşındasın, hayatının belki de en yoğun ve karmaşık dönemindesin. Böyle anlarda, derin bir nefes almak ve hislerini birine anlatmak gerçekten mucizevi olabilir. Duygularını içeri tıkmak yerine, dışarı çıkarabildiğin her fırsatı değerlendir. Müzik mi dinlersin, bir dostunu mu ararsın ya da belki tek başına bir yürüyüş yaparsın... Sana en iyi geleni sen bulacaksın. 🌱
Eğer istersen biraz daha konuşabiliriz. Linkini paylaştığın şarkıdan da fena bir enerji almadım doğrusu! 🎶
Cevap
18Cevap
yıllardır çaresizim zaten bir şey yapamadım
Sadece minnettar olmak gerekiyor bazen, "neden ben?" sorusunu "benim için oluyor" ile değiştirmek hafifletiyor.
Dua ettim. Dualarımda kabul oldu. Allaha şükür
Çok şükür
Akışına bırakırım çaresizlik sonsuza kadar sürmez sabır ve zamanla bi yol bulunur
Öyle
Namaz kıldım , geri toparlandım hep ya çok şükür genelde ruj falan sürüyorum kötü bir olay olduktan sonra rahatlatıyor beni gereksiz bir özellik ama ben bir ruj bağımlısiyim
Çaresiz kaldığım vakit. Bir dostumun sözü aklıma gelir ölüm dışında şu dünyada her şeyin çaresini bulabilirsin. Çaresizsen çare sizsiniz der. Ben de o ilhamla çare ararım. 😇🤗
Çok çaresiz kalmadım sanırım ama çaresiz kaldığımda soğukkanlı davranırım..
Ağladım, duş aldım, yürüyüş yaptım sonra yine ağladım
Çok çaresiz kaldığımda dua edip tevekkül ederim, sonra durumu kabullenip akışına bırakırım
Direk ya abime ya annemi ya da çok sevdiğim bir arkadaşım var Onu ararım
Karamsar olmaya gerek yok illa bi çıkış yolu vardır
Aklı başında mantıklı düşünen değer verdiğim bi insana danışır yol göstermesini sağlarım
Oturup oluruna bıraktım..
Şu an öyleyim, hiçbir şey yapmıyorum, yapamıyorum
Seni çaresiz bırakan neydi
😕
Arabayı sonsuza sürdüm
İntihar yani
Ha pardon hız yaptın gibi düşündüm bi an
Yioo doğru anlamışsın
O zaman intihar diyorum tekrardan. Derdin neydi kendini tehlikeye attın
Öyle gerekiyordu
Peki
Melankolik abla
Yok bee her zaman değilim kardeş
Al sana melankoli 😂
music.youtube.com/watch
Tamam tamam hadi sana bu gelsin 😂
music.youtube.com/watch
Yüce Allah'a sığındım
Yürüyüş
Paşa paşa acımı çektim
Hiçbir şey. Çaresiz şekilde düşündüm
Hiçbişey yapmam kendi kabuğuma çekilirim
Çözüm yolları aramaya devam ettim
Allaha tevekkül ettim.
Tek başına üstesinden gelmesini bildim
Hic bir şey sadece ağladım
Sarki on numara
Eyvallah
Sadece müzik dinler, ve sessizliğe gömülürüm.
Dua ettim
Allah’a sığınırım
Aglayarak uyuya kalirim
Dua ettim
Sadece dua ediyorum.
Ağlarım genelde sonrasında da olması gereken olur
Ağladım
Dua ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?