Çok düz kişiliğim var sevgilim falan olsa sorun yaşar mıyım?

Yani hiç böyle espri kabiliyetim falan yok fazla düz biriyim bir de sessiz kalıyorum genelde sosyal bir ortama girsem de yorum yapmam pek konuyla ilgili falan. Ablam sosyalleş biraz kendini geliştir ileride eşinle bile sorun yaşarsın böyle demişti.

Çok düz kişiliğim var sevgilim falan olsa sorun yaşar mıyım?
Cevapla