Kimse kimseyi sevmiyor gerçekten hoşlanmıyor sevilmedik sevildik sandık ama olamdi?

Neden hep darbe yemek zorundaym ya hiçbir zaman gözüm arkada kalmadan guvenecegim biri olmayacks biliyorum artık çok üzülüyorum bu duruma. bir jnsani sevmiyorsanız hoslanmadigiysaniz belli edin söyleyin istemiyorum deyin herkes yoluna baksın of çok bisy istemedim. sadece biraz dusunceli olmani

Kimse kimseyi sevmiyor gerçekten hoşlanmıyor sevilmedik sevildik sandık ama olamdi?
Cevapla