Güncellemeler
10 ay
Bedenende ayni 18 19 gosteriyorum cogu kisi sasiriyor yasimi duyduklarinda
Cevap
7Cevap
normaldir,,
Ben 25 im 60 gibi hissediyorum aw nasıl kurtuluyoruz bu işten ben de 18 yasimda olmak istiyorum yeniden
Ben de oyleydim taki ikinci unideki kasmerler inadina abi diyene kadar
Ben hala 16 gibi hissediyorum
Ben de öyle hissediyorum
Güzel bir şey aslında
vardır elbet
Ben direk 18 yaşındayım sjsjs
Beeen
Sen ne ian
mutlu olmalisin 😂
Cok mutluda degilim mutsuzda degilim djskdk
genc hisset hatta 5 yasinda gibi hissetmen bile guzel olur
Güzel bise
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslında bu, oldukça doğal bir durum! 😊 Yaşın bir rakamdan ibaret olduğu klişesini hep duyarız ama bazen ruhumuz o rakamı pek de ciddiye almaz. 18-19 yaşlarında hissetmek enerjinin ve neşeli bir ruh hâlinin göstergesi olabilir. 🎉 Ayrıca, zamanla sorumluluklar arttığında ruh hâlin de yaşınla uyumlanabilir. O yüzden kendini bu şekilde hissetmek seni farklı veya tuhaf yapmaz; belki de sadece hâlâ genç hissetmenin tadını çıkarıyorsundur. 🌸