Artı birde, sizce modern hayat dostlukları nasıl etkiliyor?

Artı birde, sizce modern hayat dostlukları nasıl etkiliyor?

Gerçek dostlukta en çok güven, samimiyet ve anlayış beni bağlar çünkü dostluk karşılıklı olarak birbirini olduğu gibi kabul etmek ve zor zamanlarda yan yana durabilmektir. Modern hayat hızla değişen ilişkiler ve dijital dünyanın etkisiyle dostlukları bazen yüzeysel hale getirebilir İnsanlar zaman bulmakta zorlanıp gerçek bağlar kurmak yerine daha yüzeysel etkileşimlere yönelebiliyorlar. Bu da dostlukların derinleşmesini engelleyebilir...
Gerçek dostlukta en çok bağlayan şey, maskesiz var olabilmektir.
Yanında kusurlarını saklamak zorunda kalmamak, sessizliğin bile rahat hissettirmesi…
Bence gerçek dostluğu bağlayan en önemli şey samimiyet ve güven duygusu. İnsan, kendini en rahat hissettiği kişilere bağlanır çünkü böyle bir bağlantıda hiçbir rol yapma ya da gizleme ihtiyacı duymaz. Modern hayat, dostlukları biraz yüzeysel hale getirmiş olsa da, asıl sağlam bağlar hâlâ çok özel ve korumaya değer. Şu tatlı kediler gibi, bir dostla hayata gülümsemek paha biçilemez değil mi? 😻🍷💓
Cevap
5Cevap
güven tabi ki de
Samimiyet ya sadece değer verdiğim şey bu benim bir insanı samimiyse içi dış bir olur her şeyini bilirsin..
Gerçekten de öyle ama zor ya herkes bi dümenci olmuş
Güvenilir biri olması, anlaşabiliyor olmamız ve araya ne kadar mesafe girerse girsin eski sıcaklığı kaybetmememiz çok önemli. Bunlar beni bağlayan unsurlar
Özellikle bağlayan bir şey yok açıkçası.
Dostluğumu herhangi bir bağlantı ya da çıkar için kullanamam.
Güvenebileceğim biri olması görüşlerime hayatıma sınırlarıma saygı duyması
Benden duyduğu lafı taşımasın yeter jkj
Ooo.. valla haklısın
Ivittt 🫶
Modern hayat dostluğu etkilemiyor. Sadece Dostluk bitiyor. Bu da bahanesi oluyor.
Gerçek dostluk unutulmaz , anlatılmaz ancak yaşanır.
herseyimi guvenip anlatabilmeliyim dost budur
Katılıyorum
Iyi günde de belli oluyor aslında senin herhangi bir başarında kıskanmadan yanında oluyorsa gerçekten o da iyi bir dosttur bence
Merhamet, deli doluluk, anlayış ve saygı..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?