



Projenin sonuna geldik sayılır ne emek var bilseniz aklınız şaşar.😀
Kendimi en çekici hissettiğim an başarılı olduğum andır. djdjd




Projenin sonuna geldik sayılır ne emek var bilseniz aklınız şaşar.😀
Kendimi en çekici hissettiğim an başarılı olduğum andır. djdjd
Öyle diyorlar diye evdeki bozulan bütün aletleri tamir etmeye kalktım
Şimdi 12 taksitle hepsi yeniledim borç ödüyorum baya çekiyimmm ama kredi çekici gibi ;)))
Dip not teknik personel 😂
Keşke hiç bit şeyden anlamasaydım diyorum bazen çok iş kitliyolar😀
Haklı yap sen de önce ev
Ben de trigonometri problemini çözünce aynı şeyi hissediyorum 😂😂 eski manita da sapyoseksüeldi bana geometri üçgenleri sorusu atıp duruyordu o zaman da çözünce aynı şeyi hissediyordum 😂
Üretmenin verdiği tatmin bu aslında neyi üretirsen üret güzel sonuç elde ettiğinde duyduğun tatmini hiçbir şey vermiyor insanların geneli basit zevklerle inanılmaz mutlu hissediyor mesela sevgili olmak flört etmek cinsellik şu bu ben de anlamıyorum asıl zevk tatminini yaptığın şeyde en iyisi olma hissi veriyor. Aşağısı kesmiyor bazıları için işte onlardansın demek ki
Zoru başarmak tatmin ediyor belki de çoğu kişinin yapamadığını
Güzel olduğu için tercih edilir değil zaten zorun cazibesi çok daha başka ya kelimelere dökülebilecek cinsten değil 😂
Doğrudur beni tatmin eden çoğu kişi için yapılması zor olan şeyleri yapmak oluyor. O halde kendi adıma konuşmalıyım afedersiniz
Kolay elde ettiğim hiçbir şeye değer vermiyorum diyecek kadar insafsız değilim. Bana hissettirdiği şey de önemli tabi teşekkür ederim tavsiye için 😂
Cevap
2Cevap
Hallederim erkeği değilde halettim erkeği her zaman daha makbuldur..
10/10 hareket. Kesinlikle aşırı çekici 😅
Düşer kalır mıyım oracıkta sjfjks
Her düştüğümde, düşüyormuş gibi yaptığımda, düşerken tutacak mısın djfjs
Olmaz mış gibi yapma djfj
😏😏
😅 hiç kapatmıyoruz o modu
Bir karadenizli olarak aksi düşünülemez bile
Sen anamı taniyon mu? 35'lik tabancayla vurur ya fantezi olsun diye pompalısı da var sjsjns
Sondaki parkeler tüm havayı bozmuş onu kamofile ediomiy mu , ben bir başak Burcu olarak orada kalsam siniekm bozulur 😂
Parke kesimli seramik olmuş bazı yerleri minamikzi kesim olmuş
Yani çok göze batıyor ben minimalist kısa kısa
Başak burcuyum evet 😃 bana u
Küçük te olursa olsun ama gözüme girmesin
Yaa detaylar bizim için çok önemli
Ooo hem de nasıl çekicilik katar… Ayrıca hayranlık hissi oluşturur. 😍 Bu arada eline sağlık, harika olmuş.
Yok ya tipi varsa katabilir tipsiz biri çekici olamaz
Boşuna ümitlendirme insanları şimdi kızlar evet yazmışta inan bana hiçbiri etkilenmez biri bişey sorunca hemen olumlu evet odaklı cevaplıyolar soruları 🙂
Senin için demedim genel dedim sonuçta becerikli bir sürü insan vardır okuyup ümitlenmesinler anlamında 🙂
Bence anlamadın anlatamadım ama boş ver çok uzadı
Kendi işinin içinde nasıl olduğu önemli değil de günlük sorunları bir çırpıda çözüyorsa etrafı geniş biriyse bir adım öndedir benim için
Tek başına bile yeterli bir özellik, auv falan olunur ahahshaj
Artık kalmadı öyle erkekler simdikiler prenses trip te atıyolar bide
Çok güzel olmuş be, renkler çok iyi
Evet em sevdiğim erkek türü. Nesli tükeniyor fkfh
En")_dhdhf
kesinliklee, ozellikle tamirat tadilat
emeginize saglik ayrica cok guzel olmus
rica ederiim
Katar elbette, o kişi ben oluyorum jfsjjd
Bence alakası olmaz. Herkes farklı enerji alır.
Evet ben düşerim 😄
kadına ben hallederim de yeter zaten
Tabiki işini bileni herkes sever emeğine sağlık
Kesinlikle üç evetle 😃
Erkeğin öyle olması çok çekici
Katar
Katar
Evet katar tabi.
Evet çok çekici
Tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?