Geçmişte bir anda durup o anı yeniden hissetmek mümkün olsa: o an nerede ve ne yapıyor olurdun?

Hayat bazen çok hızlı geçiyor ve fark etmeden geride bıraktığımız anlar, hafızamızın en kıymetli köşelerine saklanıyor. Belki çocukken duyduğun bir kahkaha, bir yaz akşamı serinliğinde yürüdüğün bir sokak, belki de sevdiklerinle paylaştığın sade ama unutulmaz bir an…

Eğer zaman bir anlığına durabilseydi ve sen sadece bir ana geri dönüp onu tekrar hissedebilseydin, nerede olurdun? Ne yapıyor, ne hissediyor olurdun?

Geçmişte bir anda durup o anı yeniden hissetmek mümkün olsa: o an nerede ve ne yapıyor olurdun?
Cevapla