Sayın üyeler ben çok değişik bir insanım, bir gelir misiniz?

Ya sürekli değişik düşünüyorum veya düşünmüyorum hiç. Bazen çok konuşuyorum bazen az, bazen hiç. İnsanların ölümü normal görmemesi beni şaşırtıyor. Oysa ki ölüm doğal bir olaydır, çok üzülmeye gerek yok ki! Çok sorgulayan ve çok okuyan biriyim. Beynimi derslere değil de daha çok araştırmaya veriyorum. Günün 8 saatini araştırmayla geçiriyorum. Genel Kültür, Müzik, Sanat, Spor vb. şeyleri araştırıyorum. Çevremdekiler bana deli diyor, ne yapacagım?
Sayın üyeler ben çok değişik bir insanım, bir gelir misiniz?
Cevapla