Birinin yokluğuna nasıl alışırım acısı nasıl geçer?

Bugün çok kötüyüm üzgünüm kırgınım çok değer verdiğim bir insan gidiyor. Vefat etmedi ama herşeyden herkesten uzaklaşmak istiyor buna bende sebep oldum diye düşünüyorum ve canım çok acıyor. Gün boyu yattım ağladım üzüldüm. 😭 Ne yapacağımı bilmiyorum normalde hesabımı iptal ettim ama dayanamadım 😭

Birinin yokluğuna nasıl alışırım acısı nasıl geçer?

06 Ağustos 2025 Çarşamba 19.42

Güncellemeler
10 ay
Süper soru
Birinin yokluğuna nasıl alışırım acısı nasıl geçer?
Cevapla