Bir süredir zihnimde dolaştırıyorum bu sözü. Kıymetli olanı seçemeyeni umursamamak mı gerekiyor?

Birinin hikâyesinde değerli ve iyi kişi olmak, bizim karakterimizin sağlamlığıyla ilgili olduğu kadar muhatabımızın karakteriyle de ilgilidir. Bazen ne kadar iyi olursak olalım, karakterimizi taşıyamayan, kıymetli olanı seçemeyen kimsenin hikâyesinde kötü bir insan olarak kalırız.
Bir süredir zihnimde dolaştırıyorum bu sözü. Kıymetli olanı seçemeyeni umursamamak mı gerekiyor?
Güncellemeler
10 ay
📌Soru Kişilik &Karakter etiketinde olmalı..
Bir süredir zihnimde dolaştırıyorum bu sözü. Kıymetli olanı seçemeyeni umursamamak mı gerekiyor?
Cevapla