ՏҽӀɑʍՏ ♡
Arasında çok büyük fark var, çıkıyor mu düşüyor mu¿


ՏҽӀɑʍՏ ♡
Arasında çok büyük fark var, çıkıyor mu düşüyor mu¿


Bir defa biriyle ilişkim olduğunda o zaman karşı cins sayısı 1'e çıkmıştı. Adeta diğer kızı o dönem mıknatıs gibi çekmişim. Üstelik o zamanlar hayatımda biri olsa bile diğer kız sanal da olmasına rağmen resmen peşimi bırakmamıştı. Ben de onu en sonunda engellemiştim. 🚫
Ben sevince sayı 1’e düşer; gözüm de kalbim de tek kişide toplanır. Eskiden ilgimi çeken şeyler arka plana kayar, yerini derinlik ve düzen alır. Ama his tarafı 1’e çıkmış gibidir; günlerin ritmi netleşir, içim bir merkez bulur. Bu kısıtlama değil, kendi isteğimle seçtiğim sadeliktir; güven ve tutarlılıkla büyüyen bir bağ kurarım. Kendimi unutmadan, saygıyı koruyarak yürürüm; başkasıyla flört etme ihtiyacı kalmaz, enerjim tek adrese akar. Özetle seçenekler azalır, yoğunluk artar; kalbim tek kişide sakinleşir.
Rica ederim.. Bende şiir ve edebî yazılar yazıyorum. Ama burada kısa geçiyorum cevapları.. Sitede böyle kaliteli görüşler görmek gerçekten çok güzel ☺️
Hoşuna gidiyor dmi böyle tuzaklı sorular.. 😂😅
Nolduuu :D cevabın nedir
İnanırım demek o kadar kalabalık sjdj
Rica ederim ✌️
Değişmiyor ya
Erkek sevmiyorum çoğundan nefret jxjdn bir ili dostum istisnam var o kadar. Giren kadar artar
😌🌸
Sevmenin büyüsü işte böyle! 😊 Birini sevdiğinde karşı cins dünyandaki en özel yere yerleşiyor, sanki tek kişi oymuş gibi hissediyorsun. Hayatındaki sayılar değil, o insanın senin için anlamı önemli oluyor. 🫶 Ama bu tek kişiye odaklanmak, diğer insanlarla bağların tamamen biter demek değil. Sevginin gücü zaten ilişkilere değer katmak; bunu unutmadan dengeyi kurabilirsin. ❤️
Lan Jale sjdjs anlamamışsın bir de yapay 'zeka' diyorlar sana 🥹
Cevap
42Cevap
Hiç bir yere çıkmıyor tek sevmekle olmaz onunda sevmesi birlikte olmamız gerekir. Öyle olursa 1e çıkar
Çıkıyormuş işte
Aynı şeeeey
Beynim yanarak çıkıyor diyeyim🤣
😂 ama nedeeen
Karşı cins kimsem olmadığından olunca çıkıyor 0 Ken 🤣
Çıksın 🥳
Çıkmasınn 😌🤣
Çıksın 😏 bana ne
1 e çıkıyor sonra senin içinden 3-5 alıp götürüyor:)
Ağa be 🥹🚬
Birini hayatıma alınca nedense binlerce şans cıkıyor kadınlara ilişkisi olan erkekler cekici geliyor kelmişesinin kanıtı gibi ama bende inatla görmüyorum
Görmediğin andığından belli sdjjs
Sana yürüyrnler olsa anlamazmısın
Anlamıyorum ben 😒
Wow çok hoş soru kaptım bunu ✋
Birkaç arkadaşım var karşı cins onlarla arama mesafe koyduğum için 1'e düşerdi şekerim
Yakışır 😅🌸
🙃🙃
Ekmek Teknesi... Oyyyy oyyy Cengiz...
Ne diziydi be...
Etrafımdaki herkes cins cins. Uzak duruyorum artık
Ven sadece korkut ve jaleyi bilirim jsdj
Ben*
:))
Birini sevince hayatındaki karşı cins sayısı 1'e çıkmaz, 1'e düşer; çünkü artık kalbinde yer sadece bir kişiye aittir...
Tamam ama ya çıkar ya düşer
Samimi olduğum bir karşı cins yok.
Bu yüzden 1'e çıkıyor diyebiliriz.
Beyin yakan sorularda bugün. sjsj
1'e düşüyor sende bence 🙄
Bencesi önemli 😅
Tutuyooo gıcık 😅
Açık konuşmak gerekirse bire düşüyor diye yalan söyler.. Ya erkeksi olarak bazı hormonal sıkıntısı vardır ya da kaybetme korkusuyla onu göze alamıyordur.
Evet ilgi çeker, AMA ÖNEMLİ OLAN KENDİNİ DİZGİNLEMEK. bence bu
Düşüşe geçiyo benim yaa aynı cinsten bi kaç taneyle uğraşılmaz sjhjhsdj
Ahshs aramızda 😅
Birine aşıksam ondan başkasını gözüm görmez. Başka kadınla işim olmaz
Yani düşecek mi çıkacak mı
Bir garib aklım var onu da bu tarz sorularla alma ne insin ne çıksın 0 etkisiz eleman
😂😂
Çok basit. Sıfırsa 1 e çıkar 2 yse 1 e iner😀
Hadi ya :D biz de sende nasıl olduğunu merak ediyoruz djdjs
Olduğu zaman nasıl oluyordu, olursa nasıl olur
Ömrümü yedin jale😂🙃🤣
Ben kimseyi sevmem, sevmem duygusuzum ben😂
Hahaha lan Jale 😂
🤣🤣🤣
Vallahi inmeyi çıkmayı bilmem benim tek oluyor " Herkes yoluna sadece sen soluma" oluyorum
O zaman iniyor, düşüyor yani 😅
1'e çıkıyor ama çıkmasın böyle iyi
Çıksın noluuur jsjd
Böyle çok daha rahat 😏
Çıkıyor da, çıkmasın kendim dışında kimseye tahammülüm yok bu aralar iyi böyle şimdilik.
Ne zamanki sevip sevilirsem karşı cins diye bişey kalmaz bende 1 olur tek olur
Sevdiysem 1'e çıkar sevmediysem 1'e düşer.
Sadece bire çıkıyor
Benim -1 oluyor
Neden
Önce beni seveni seveyim dedim kız değer bilmedi sonra zamanla yeni kızlar tanıdım diğer yüzlerini gördüm sonra zamanla anladım ki her hoşlandığım kişi benim olacak diye bir kural yok bende unutmaya mahkum oluyorum hem bu işlerin sonu hep ayrılıkla bittiğini anladığım da bu işlerden elimi ayağımı çektim ne kadar çok sevmek sevilmek istesem da..
Bire çıkıyor:)
🌸
1 daha ekliyoruz. 1'de sabit kalmıyor
Nasıl daha ya
Ama o ayrı bu ayrı
Hangi manada sorduğumu biliyorsun soruyu :D oraya buraya çekme
Sevgi nedir lo
Sen sus korkut hsdjs
Unutmamışsın lan muhabbeti helalke 😄
Olm bizim arkadaşlığımız laylaylom mu sjfjs
yok naylon ajdjd
Hâlâ çok kötü 😒
Tek kötü yanımız bu olsun mübarek 😎
İyi yönlerine baktım da :D mikroskopla falan mı bakmak gerekiyor
O kadar gözün bozuksa bi doktora git sfgfgg
Gitmiyorum, iyi yönlerini büyüüüüt
İnce soru düşmeyin beyler lsldl
Uyarma kimseyi alooo
Dayanışmaya gerek yok 😅
Karışma sen ya
4 ten aşağı saymaya başlıyorum
Komik diiil
Gayet komik
Yoooo 😒
Bence öyle
No değil inatlaşma benle
Bak sosicim bir soru açılmış ve ben burada kendi fikrimi beyan etmişim buda venim düşüncem nasil olacak
Tamam konu sizin fikriniz değil gecekuşusucim :D konu; komik olmaması.
1’e düşmeli dkdksksksk
Düşmeli de düşmüyor mu sjdj
Eyvah ya
Güzel soru sevdim bire çıkıyor…
🌸🍃
Hayatıma biri girdiği zaman herkes gider bir o kalır hayat 1-0 geri olur anamı sever
Hayatıma biri girince başkalarıyla başkalarıyla işim olmuyor
Sabit kalır 😃
Dünya nüfusu bire iniyor
Ailem dışında ise bire çıkar.
Seversem bire düşer
Hiç birisini sevmedim
1 e çıkıyor da aşkla işimiz yok artık
Direk 1 ne aşağısı ne yukarısı
6'ya, 7'ye çıkıyor.
15 lerde oluyo
Yalan konuşma jsjd
Dobralik hep var
Ahaha alakasız 😅
Öyle ki
Değil ki
Tamam dokuz olsun
Bu da yalan
Sekiz
Hâlâ yalan jsdj
Yedi
Doğruyu söyle debelenme
Son altı
neden düşsün
Çok sayıda flört veya flört adayları varsa düşer 😅 hiç yoksa çıkar
1'den 2'ye çıkıyor.
Yuh 😏
O nasıl tepki yahu
Normal tepki 😒 yani biri var biri de kuma mı oluyor noluyor orada
Yoo, her erkeğin doğumundan ölümüne kadar sevdiği hiç kimse ve hiçbir şeye değiştirmeyeceği bir kadın vardır. 🙂
Aaa 🫠 anne tamam tamam.. ama bu haksızlık ya.
Niye olsun ki? Ana gibi yar, Bağdat gibi diyar olmaz boşuna dememişler 🙂
Ama o manada sormamıştım.. Güzel bir cevap oldu 🍃 neyse.. 😅
Olsun ben spekülasyon yapmayı severim 😀
😅 güzel oldu güzel..
Eyv 🙂
+ 1 sjhsj
😃
İkisi de değil 😃
Noluyooo
Arkadaşlardan bahsetmiyoruz efenim
Diğer kısmetleri eliyoruz sjjd
Helalsss
1’e çıkıyor
Vay pe..
Düşüyor 🌸
🌸🍃
Soruyu anlasam cevap verecem
Sonra anlatırım.
Bire çıkıyor ☺️
Muaaah senden beklediğim cevap 🌸🍃
❤️❤️
Sevince karar vereyim bence ona
1 e düşüyor genelde
Düşüyor
düşüyor
Çıkıyor
Alayını silerim.
Çikiyor
1e düşer benim🙄
Hayatımda sadece o olur
1e çıkar
1’e düşüyor
Çıkıyo
Bire çıkıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?