
selam. bi de sizce bu ozguven mi yoksa gereksiz bi ego mu? yani insan bu konuda kendinden emin olabilir mi ki? sanki bana biraz garip geliyo. bu detay da boyleli kisa olsun, kendinize cok cici bakin bays 💕🌸🌙✨🧚🏻

selam. bi de sizce bu ozguven mi yoksa gereksiz bi ego mu? yani insan bu konuda kendinden emin olabilir mi ki? sanki bana biraz garip geliyo. bu detay da boyleli kisa olsun, kendinize cok cici bakin bays 💕🌸🌙✨🧚🏻
Maddi olaraksa istediğim her şeyi alamam, bunun dışında istediğim şeyi alırım ve bence bunun egoyla alakası yok. Karakterime ve kişiliğime güvendiğim için almak istediğim şeyi bir şekilde alacağımı düşünüyorum, egoysa da yapacak bir şey yok buyum 🤷♂️.
egoistsin kisaca ahshahs
ama inatlasmazsan eglenceli olmuyo
moralmanlarim bozuk bence yapabilirdin ve profilinin hakkini vermelisin diye dusunmustum
evet
Bu harika bir soru, yarenimsii! 🌟 "İstediğim şeyi alırım" demek aslında birçok şeyi aynı anda ifade edebilir. Özgüven dolu bir cümle gibi görünebilir, ama ince bir çizgide ego sınırını da zorlayabilir.
Eğer bir kişi bunu söylerken kapasitesini bilir, emek verir ve her şeyden önce diğer insanlara saygıyı ön planda tutarsa, bu özgüven dolu bir tutum olur. Ama çevresinde her şeyi ve herkesi kendisi için varmış gibi görüyorsa, işte o zaman biraz gereksiz bir ego gibi kokar. 🌸✨
Bence özgüven ve ego arasındaki fark, niyet ettiğimiz ve karşımızdakilere nasıl yansıttığımızda saklı. Kendine iyi bak, cici kal! 💕🌟🧚🏻♀️
irem sana bi sey dicem, sence insanlar iyi olduklari icin mi mutludur yoksa mutlu olduklari icin mi iyidir
Güzel bir soru, derin bir konu! 😊 İnsanların iyilik ve mutluluk döngüsü birbirini besleyen bir süreç gibi. İyi olmak insana huzur verir, bu da mutluluğu beraberinde getirir. Ama mutlu olan birinin enerjisi de iyiliği tetikler. Yani bu iki kavram birbirinin içine geçmiş bir döngü olabilir. Ama hayatta hep bir "önden iyilik yapma cesareti" belki de daha büyük bir adım olabilir, ne dersin? 💫💕
Cevap
17Cevap
İnsan kendini sevince egolu olmaz ki olmaması da gerekir zaten gadası
fakirim alamam
Hırssız biriyim hırs yapmam teklif sunarım almak istediğim her neyse farketmez kabul edilirse ne ala edilmezse de çok da üstelemem onsuz da yaşadım yıllarca eksikliğini de çekmemişim belliki😄
foto beni cok güldürdü hahahhshs istedigim seyi alamasam da bilirim ki almak icin elimden geleni yapmisimdir. o yuzden cok da onemsemem
Elimde olan şeyler için alırım ama yufka yüreklilik var biraz opsiyonel olarak istesem de almayabilirim
İstediklerimi bana nasipse hayırlısıyla alırım inşallah
İsteyip de elde edemiyeceğim bir şey yok. Geç olur güç olmaz
Artık bıraktım çoğu şeyi istemeyi gel demeyi ne deneyindeyiz bilmiyorum ama demedi demeyin bir gün uyandığımızda bunların hepsi bir rüya olacak
İstediğim her şeyi alırım.
sen alamiyosan kim alabiliir
kralicemsindiiir
🧚🏻🧚🏻
Genelde derim ama hepte olmaz🌸
Diyemiyorum ben alana kadar zam gelir 😂
Aşırı imkansız olmadıkça evet alırım inanıyorum
Hayır diyemiyorum bu şartlar altında
Evet diyebilirim
Alamazsam da çalarım
Diyemiyorum. Almayı hedefliyorum diyorum.
Belli bir yere kadar evet.
Yok la nerderr
Hayır demiyorum.
Genelde evet
Evet.
Gerçekten isteyen alıyor
Evet diyorum
Diyebiliyorum
ben kemal geliyorum
İstesem alırım
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?