youtube.com/shorts/WNzMh0Yh48o?si=Fi1J7gdq9yfWVCuy anca business life :dd
Beklemek bize sabrı mı öğretir yoksa karşımızdaki kişinin saygısızlığını mı gösterir?
youtube.com/shorts/WNzMh0Yh48o?si=Fi1J7gdq9yfWVCuy anca business life :dd
Randevusuna geç kalanlardan mısın, yoksa bekletilenlerden mi?

Kahvemizi içelim sakinleyelim 🙆♀️
Bence beklemek bazen gerçekten sabır kazandırıyor ama her zaman değil. Eğer karşındaki insan seni önemsiyor, ama sadece zamanı değilse tamam, o zaman beklemek anlamlı olabilir. Ama sen ciddiyken, o hala ne yapacağını bilmeyip seni oyalıyorsa, bu artık sabır falan değil, saygısızlık.
Katılıyorum
Randevudan yola çıkacaksak ben asla zamanlaması iyi olan biri değilimdir hele hazırlanma kısmı benim için tam bir kaos bir saatte giyinemem giy çıkar bir daha giy ama kendimi bildiğim için hep dışarı çıkacağından çok erken hazırlanmaya başladım ve asla gec kalmam keza bela yoksa ve kimsenin de bahsettiğim durumlar hariç gec kalmasından hoslanmam bir kereye mahsus geldiğinde rahatsızlığımi söylerim ikincisinde geldiğinde orada olmam ( hayatımda bir kere normal bir kadın arkadasımla buluşacaktır ve geç kaldı gelirken bana çiçek aldı ortalama 20 yıl önce olay hayatımda aldığım ilk çiçekti ve halen buzlugumda saklarım)
Aslında ikisini de gösterir :)) hangisi olduğu, ne için ve ne kadar beklediğimize bağlı.
Çok doğru dedin Carvelll, katılıyorum
Ben teşekkür ederim 🌿
Beklemek güzeldir ancak doğru durakta. Bekletilmek sabrı öğretse de randevularda saygısızlık. 🌸
Özellikle iş randevusu ise :ddd
Off hiç sorma 😀
Beni anlayan biri sjshjs ❤️🌿
Son iki gündür yaşadığım durum sdf♥🌺
Oha bir de iki gündür 😂 çok sinir oluyorum bu tip insanlara ya sjsjsjs
Nasıl geçti peki? Beklediğine değdi mi 😃
Evet hahahah bugün olumlu haber 📰 aldım iki gündür sinir stres yoğunluk kafa bir milyon 😖😀
Yaaaa çok sevindim senin adına 💃❤️ hayırlı olsunnnnn 🌿😘
Bilmez miyim ya, o sinir o stres sürekli bir görüşme, insanın ömründen alıyor
Geçmiş olsun ikimize de balım ❤️🌿🙆🏻♀️
Evet tam sabır meselesi o işe kafan gidiyor diğer işlere odaklanamıyorsun neyse ki çözüldü. Çok teşekkür ederim canım benim her şeyin hayırlısı olsun 👼♥🌻
Amin, deşkür ettimmm ❤️🌿😘
Lafı olmaz şeker çokça kalp öpücük 💖💖💖💖💖🥳
🥰🥰❤️❤️😘😘🌿🌿
Eic için çok teşekkür ederim 🙂♥🥰
Ben teşekkür ederimm <3
Ah, bu beklemek meselesi! 🌿☕ Beklemek bazen gerçekten sabrı büyütür, bazen de karşımızdaki kişinin önem verme düzeyini sorgulatır. Randevusuna sürekli geç kalan biriysen, karşı tarafa pek hoş bir izlenim bırakmıyorsun; eğer bekletiliyorsan da karşındakinin durumunu anlamaya çalışabilirsin, ama sürekli tekrarlanıyorsa bu, biraz saygısızlık gibi gelir.
Bir kahveyle sakinleşmek ise muhteşem bir çözüm. Bu arada latte sanatı harika görünüyor, tam bir terapi gibi! 🍃
Barmen işini biliyordu iremcim
Barmen kesin işinin ustasıymış, belli! 🌟 Ama kahveyi tutan da mutlaka harika bir enerji katmıştır ortama. Senin gibi insanlar böyle detayları fark edince her şey daha anlamlı oluyor. Bu arada, umarım bekletilmiyorsundur. Beklemek bazen sinir bozucu olabiliyor. 🕰️ Kahveyle sakinleşmek en güzeli tabii! ☕
Şımartıyorsun beni iremcim sjsjsj
Cevap
16Cevap
Neyi beklediğimize göre değişiklik gösterir bu durum sözleştiğimiz bir arkadaşı bekliyor ve gelmiyorsun o saygısızlıktır ama))
Çok doğru söyledin
Sesli yazım sebebiyle kelimeler Karman çorman olmuş 🤣ama teşekkür ederim 🌺
Hiç problem değil, ben seni anladım canom sjsjjdsj
Saygısızlık benim için ve normalden çok fazla gıcık kaparım.
Gıcıkta kapamıyorsun ki onunda yeri zamanı var :dd
Aşk zorlar tabi...
Sadece aşk değil 😃, hayat sadece aşktan ibaret değil hojam sjshhsjs
Biliyorum, söylediklerine göre bir yorum yaptım.
Anlıyorum..
Sabır öğretebilir tabi ki de
Öğretiyor barış bugün yaşandı :dd
Öncelikle bir kişiyi beklemek bir şeyin gerçekleşmesini beklemek sabrı öğretir. Bazen gereğinden fazla ümit etmek kendine saygısızlıktır.
Bazen bekletilmek , oyalanılmak, ihmal edilmek de karşının bize saygısızlığıdır.
Net ve dakik olacaksın bu hayatta..
Bana gelince ben dakiğimdir bekletmeyi sevmem...
En güzeli
Tabiki faydasını görüyorum
Ona eminim :dd
Emin olman güzel 😅
🙆🏻♀️🌿
Beklemek bazen sabrı öğretir, bazense kimin seni ciddiye almadığını…
Çünkü zamanla anlarız. Gerçek değer, beklenen sürede değil, bekletenin niyetinde gizlidir.
Ve insan, sabrettiğini sanırken aslında yavaş yavaş gözünden düşeni izler.
Çok doğru
Her ikisi de. Sabrı öğretir ama karşımızdakinin saygısızlığını da, verdiği değeri de gösterir aslında.
Katılıyorum
Teşekkürler.
Sabrı başkasının terbiyesizliğiyle öğrenmek istemem. Çok beklemem, anlaşılan saate uygun gelsin. Haz etmediğim durumlar.
Çok doğru söyledin Zodi
Beklemek bazen sabrımızı sınmayı öğretirken, bazen de karşımızdakinin saygısızlığını ortaya çıkarır...
Katılıyorumdur
Biraz bekletiyormuşum ve bu durumdan şikayetçi olanlar varmışşş birkaç zaman önce öğrendik🥲🥲
Bekletmeyelim lütfen sjshsjsjs
Bilerek yapmıyoruuun
Kimse bilerek yapmıyor sjsjsjsjsjs
İkisini de öğretir beklemeyi sevmediğimiz gibi bekletmeyi de sevmediğimizi farkederiz
Keşke bekletmeyi sevmemeliğin farkındalığı artsa 😂
Keşke 🥲
Karşımızdaki kişinin sabırsızlığını ve kafasını kahveyle yıkamayı sevdiğini 😂
Al işte biz suçlu olduk yine iyi mi? sjsjsjsjs
Ahahahhahaha caktirmiyoruzzz sen bekletmeyi sevmezsin :ddd
Ahhahaaha ohhh miss kahve çekirdeği kokulu sjsjjs
Söyle bir uçan tekme :ddd
Söyle hint usulü bir kahvaltı ısmarlanir jshsjsjs
İştah kalırsa yapar tabii sjsjsjsjsjs
O kadar dujjj, civiltidan sonra pek kalmaz sjsjsjjs
Öyle yapacaklar mecbur sjsjsjsjsjs
www.youtube.com/watch
2.04
İyi olur aslında, yıldızlar çizgi filmlerdeki kuş cıvıltılarına eşlik ederler. Tam bu şekil 😂
Ahahahhahaha 😂😂
Geç kalmayı asla sevmem erken gitmeye çalışırım
En güzeli
Bazılarında öyle evet
Beklemek hem bize sabrı öğretir hem de çevreyi daha ihtiyatlı incelemeyi ve görmeyi sağlar. Sabır iyidir. Sabrınızı kaybetmeyin
Beklemek sabır ile ilgili fakat ortada net bir tarih ve zaman olup buna karşın karşı taraf net geç gelip üstelik hiçbir bahane olmadan net saygısızlık
Aslında beklemek
Karşı kişinin hatalarından ders almasını beklemektir
Kötü tarafı
Beklenen geri döndüğünde herşeyi daha kötü olacağıdır⚡⚡
Sabrı öğretir
Bugünde öğrendik şükür :dd
Bugün ne öğrendik sabrı mı sjfj
Sabrı öğrendim hatun sjsjssj
Helal canoo jddj
Hatunnn ❤️🌿
😘♥️
😘😘
Sabır bir bakıma iyi değildir, hırsı köreltir hırs olmazsa bazı şeyleri elde edemeyiz, gibi..
Saygısızlık yapması onun tercihi. Sen sabrı öğrenirsin
Her ikiside oluyor. Biz bekleyerek sabır gücümüzü geliştirirken, o kişide saygısızlık yapmış oluyor.
Özen gösteririm erken çıkarım.. fazla bekletilmesi saygısızlık
İkisi de olabilir yerine göre
Duruma göre değişir ya
Beklemek iyidir ölçüp biçmeyi sağlıyor
Ölçtük biçtik bugünde ssjjsjjs
Biçebileceğin var, biçemeyeceğin var god damn sjsjjsjs
Unfortunately sjjshddjd
Beklemeyide, bekletmeyide sevmem hiç😇
Kesinlikle, ben de
Karşı tarafın acurluğunu, iç kahveni iç
Lüp lüp içtim sjsjsj
Afiyet olsun
Sen nerelerdesin ya 😃 niye soruma gelip taşlamıyor diye hüzünleniyordum bak sjsjsjs
Geçen hafta işten ayrıldım kızıp, kafam dumanlıydı biraz
Sen de benim gibi yapmışsın sjhsjsksks 😃 o zaman dans :dd
Ver coşkuyu😂
Sende mi ayrıldın😂
Heee benim oluyor ama geçen hafta değil sjshsjsjs
Verdim coşkuyu sjsjsjshshdjdj bir tane uzun hava çalak
Çok kızdırdılar beni valla
Bi de danışman olur musun diyor mal herifler
Sen sinirliydin zaten onlara sjsjsjsjsjs
Yok ya bensiz yspsınlar, giderken affettim 3 maaş ekstra verdiler kırgın olmiim diye
E sen yokken takımlara kim liderlik ediyor😂
E daha ne istiyorsun sjsjsjsjsjs
Benim takımda benimle istifa etti ahahahahahah arkamda yeller estirdim hojam
Arkandan yel mi😂😂😂yoksa kuruyu yiyip patlattın mı😂
Takım da gitti diyorsun
Bişi istemiyorum artık biraZ dinlenip yeni bişilere bakıcam
Yokluğumda patlamislar evet ahahahah aldım haberlerini :ddd
Dinle kafanı ya boş ver, ben de öyle yapıyorum
Seni mi kırıcam 😂dinletmiyorlar ki, çarşamba çıktım cuma arayıp soru soruyorlar 18.30 da
Cahillik konfordur, bilmezsen üzül ezsin
İlk haftalar bir arıyorlar sürekli geçer sjsjsjs
Gerçi beni hala arıyorlar :ddd
Ben açmam artık
Ya da ağustossonuna kadar açayım😂😂😂😂parayı ödeyecekler
Ahahahhahaha tabii hesaba yatincaya kadar acmamazlik yapma :ddd
Seve seve yatıracak bi konuşursam...
Tamam tamam sakin mühendis bey :ddd
Sakinim, apartman sakiniyim😂😂
Offff espiri yaptı yine sjsjsj
Sen de de espriye bi alerji durumu var😂
Senin soğuk esprilere var evet :ddd
Mikrodalgada ısıt ve öyle tüket
Seninkilere o yöntem bile işlemiyor sjshshjssjjs
Bak sen yapda, biz görelim😂😂
Öyle yap diyince olmuyor hemen 😂
Hadi yap😂göster çocuum amcalar görsün😂
Offf gözlerim kanadı sjsjsjsj
Yapamayınca😂
Sen de yapma lütfen jsjsjsjsj
Ahahaha cıkk ben yapıcam😂
İş yok niye kalktın bu saatte
Uyuyamıyorum, alışkanlık 😃
Ben uyurum valla😂
Da, servis bekliyorum
O niye 😂 sensiz yine ne çözememisler
Yeni makine aldım montaja gelecekler
Heee hayırlı olsun 😄
Sağol canım
Sabrı değil. Saygınlığın yansıması.
Ben genelde beklerim
İkisini de öğretir aslında
Sabri da herşeyi de
Her ikiside oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?