Modunuzu 1 ile ‘Yıldızlara dokunuyorum’ arasında değerlendirsek, hangi galaksidesiniz?

Selam canlarr,

Yani kısaca nasılsınız diyorum.. Ben bugün ayın karanlık tarafındayım sdfgh

Modunuzu 1 ile ‘Yıldızlara dokunuyorum’ arasında değerlendirsek, hangi galaksidesiniz?
Modunuzu 1 ile ‘Yıldızlara dokunuyorum’ arasında değerlendirsek, hangi galaksidesiniz?
Cevapla