Selam canlarr,
Yani kısaca nasılsınız diyorum.. Ben bugün ayın karanlık tarafındayım sdfgh

Selam canlarr,
Yani kısaca nasılsınız diyorum.. Ben bugün ayın karanlık tarafındayım sdfgh

Bilmiyorum üzerimde ağırlık hissediyorum.
Ağrım var bebim
Harikayim bugün kızlarla eğlendik...
Eveet😀
Cevap
5Cevap
Benim bugün ayaklarım yere bile değmiyor resmen yıldızları eteğimde topladım))
Öyle öyle senin neyin var ya🥹
boş ver takma salla..
Ortalarda biyerde diyelim
modum yok 0
Sanki evrenle velayet davasındaymışım da evren kazanıyormus gibi bir şey ajsajsj
Öyle bi kafalardayım yaniiiii😂
Sence biz sorunlu insanlar mıyız?
Bende bugün dolunayım. Çok parlıyorum ve ışık veriyorum.
İdare eder, uykuluyum
1000 milyon milyar modundayizz 🥳
Yorgunluktan ölüyorim
modum iyi, uykum var zjsj
uyusam gece uyuyamam☹
onu bunu bilmem de yıldızlar şahit aşkıma
Ben bugün ayın aydınlık tarafını yaşıyorum.
0 niye yok?
aksi bende mevcut değil be abim 😂
kaçıyorummm 👋🏻👋🏻
yıldıza ramak kaladayım
1 de kaldım.
Çiçek galaksisi
En dipteyim...
2 diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar