ՏҽӀɑʍՏ ♡
Egona mı dokundu, kalbine mi¿

Yeni favoriiim♡
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Egona mı dokundu, kalbine mi¿

Yeni favoriiim♡
İstenmenin tadını çıkardığım bir dönem oldu. O anlarda kendimi değerli ve özel hissettim, beklentilerden uzak sadece varlığımın kabul edildiğini bilmek beni rahatlatıyordu. Böyle zamanlarda sevildiğimi hissetmek, ilişkiye dair en saf ve güzel duygulardan biriydi...
Oldu. Ne bir beklenti vardı ne de bir söz verilmişti ama o hissin kendisi yeterince güçlüydü. Sadece istendiğimi bilmek, kimsenin yerine konmadan, eksik biri gibi hissettirilmeden değer görmek garip bir huzur vermişti. Bazen sevilmekten çok istenmek sarıyor insanı. Birinin varlığını gerçekten istemesi, yanında olmanı arzulaması, kendinle olduğun hâlinle kabul edilmek... işte bu, insanın içini sessizce iyileştiriyor. Çünkü bazen sevildiğini anlamak yetmez, istendiğini hissetmek gerekir. O his kaldı bende, hâlâ unutmadım.
Yok be öyle egolarım yok, istemiyorsam istemiyorumdur, karşımda ki ne kadar isterse istesin cevabım hayırdır, onun zamanından çalmaya hakkım olduğunu düşünmüyorum, cuman mübarek olsun 🙏🏻🌹
Senin de ☺️
🍀
Ben sevmiyorum ya üzerimde baskı hissediyorum
Evet hiç o tarafından düşünmemiştim az önce başka bir yoruma denk gelene kadar
Karşılıklısı güzel şheqiiil 🥰
Öyle vallan
Valla jsdj
İstenmek, içten içe herkesi iyi hissettiren bir şey aslında, değil mi? Kalbine dokunmanın ve egonu okşamanın arasında ince bir çizgi var bu durumda. Böyle bir dönem yaşamışsan, “hayatın tadını çıkarmak” adına harika bir an olabilir! Ama burada önemli olan nokta, kendini sadece başkalarının seni istemesiyle tanımlamaman. Kendini “istemek” de en az onun kadar keyifli olabilir. 🌸✨
Cevap
33Cevap
Hiç isteyenimiz olmadı ki ah lan hayat millet neler yaşıyor
Jddj neler yaşıyor 😂
Neyler mesela sjdj
Hiç istenmediğim için tadını çıkaramadım ve Bi yere dokunmadı 😅
🥹 sıradaki şarkı sana gelsin sjdj
Mert Demir geldi gece gidebilirim diyo jscj
Sana mesaj veriyor işte sjfjs
Hayda sanki gönderiliyor jsjkdkd
Olmuştur illa ki...🤭😀
Hep öyle yapıyorsun sjdj
Ne yapıyorum. 😀
Keyifsss 😅
İstenmek bir ihtiyaç, sevilmekse bir seçim kadın. Bir süreliğine ego doyurur ama kalp hep aç kalır...
Hey yavrum hey, gel de anlat djdj
Ağzın bal yiyo mu kdjf
Zehirim ama sen sür bal yerine 😅
Ol yavruşum jddj
Her zaman istenen tarafta olmak kişiyi kibre ve bencilliğe itiyor. Bazen de istemek gerekiyor. Keyfini çok çıkardım ama artık yaş geçti 😂
😅
İstemediğim birinin beni istemesi etki yaratmıyor bende, bunu yaşadım ama tadı çıkarmak şöyle dursun bir sürü hakaret işittim 😅
Ay tövbe sjdj
Hayatımdan 2 dakika 31 saniye çalan bu şarkı çok kötüydü😂🤣
İstenmek derken mesela bu istenmek nedir
Benim yine algılar kapalı anlamadım🤣🤣🥴
Sataşmak için yapıyorsun sjfjs
Aaaa olur mu ya lütfen aaaa sataşmak o kelimeyi dahi ilk defa duyuyorum burjuva🤪🤣
Ama soruya cevap vereyim
Gerçekten istenmenin tadını her zaman alıyorum o yüzden Benim için belirli bir dönem yok her zaman böyleydi😂
Şarkı top pop bir numara olacak sjdjs
Ya şarkı çok kötü kulaklarım kanadı
Kendimi iyi hissetmiyorum ambulans çağırdım gelemeyiz dediler
Neden dedim?
Burjuva o şarkıyı bizede yolladı
Bizde hastanedeyiz dediler 🤪🤪🤪🤣😱
ahaha pislik yapma
Koskoca 2 dakika 31 saniyem gitti of of 🥴🤪🤣
Tamam sustum sustum🤣🤣
Gittiğin her yerde bu şarkı çalsın sjdjs
Tövbe de tövbe de burjuva Allah korusun🤣🤣😱
Amin amin
Tövbe tövbe 😱🥴🤣
Evet böylesine derin ve özel bir sürecim oldu. Bu hem egomu sakince okşadı. Hem de kalbimin en derinliklerinde duygularımı adeta dans ettirdi. İstenmek, ama samimane istenmek kalbin en güzel tatminidir.
Hiç öyle prime dönemim olmadı. Sadece olanları kola çekirdek ile izledim 😂
Ah ah ahdhs
Eskiden biri kalbime dokunur gibi yapıp paramparça etti. Zaten ondan sonra değiştim.
Bu arada elindeki kupan çok hoş. ☕
☺️✌️
Bu arada sana da hayırlı Cumalar. Peki, içtiğin kahve ise, şekerli mi, şekersiz mi? 🙃
Mersi, çapçino
You're welcome. Afiyet olsun sana. 🙂
Teşekkür ederim, oldu.
😊😊
Bunu bilmenin tadı hiçbir şeyde yok. Bilmek ve görmek dokunmaktan çok daha keyifli.
+1
Çok cömertsin
Bazen kdjd
İstenmek kalbe dokunmaz hayatıım hdjf çok uzun bir zaman oldu hemde 😄
Nereye dokanır djfjs
Kim söylesin djdjsj
Bırakma böyle ortada sjfjs
Bunu çözmemiz lazım 😅
İsim ver bana sjfjsj
Kim söyleyecekti bana bunu sjdj
Çaresiz kaldım sjfjs
Ohaaaaa düştüm resmen 🫠 kafam gözüm yarıldı jsdjs 😘
Sana düşüyorsam bırak düşeyim..
Günah benden gitti sjdj
Hayırlı cumalar efendim... böyle durumda ego yapmam ancak belki duygusal olarak olabilir.
Happy cumalar🍃
Happy good days 🌙
İstemediğim birinden gelmişse ne kalbime ne egoma dokunur ama istediğim biriyse kalbime dokunur ama ego kısmı benlik degil
şu ego hissini bi yasayamadim gitti. ya da yasafim farkinda degilim bilmiyorum. tadini cikarmak demeyelim de, mutlu hissettigim kisa bi donem oldu evet. sonrasi sap saman..
Küçük yaşımdan itibaren hep istenen olduğum için şimdi istenmeyen olmayı tercih ettim..
Sıkıntım yok. gerçek ben potansiyeli biliyor..
İstenmek güzel bir şey benim çok hoşuma gider ama ego yapacak kadar egolu insanlar hiçbir zaman sevmedim.
İsteyen çok zaten tadını çıkarıyorum bol bol
Beni isteyen oluyor ya. Hayret ediyorum bazen shdndn.
Oldu ama keyif çıkaramayanlardanım kimsenin vaktini zamanını almam bu konularda
Uzun bir vakittir istenmenin tadını alamadığımdan neye benzediğini unutmuş gibi kalbim.
Evet istenmek fazlasıyla güzel bir duygu 🫶❣️
♥️
Eh işte az buçuk olmuştu 😂
Abarttın sen o olayı kesin
Kabul et konu kapansın sjdjs
Et dedim dkjd
Ettiğin için teşekkürler jsdj
Tamam hediye de göndeririz kabul etmen çok hoş jsfjsj
Hediyeyi duyunca bybrawoo
Verilen hediyeyi almak zordur djdj
Asla yapmam bunu asla
Hediye geri çevrilir mi ya 😏
Benim dediğime geldin sjfjs
Vazgeçtim jsfj
Gözyaşın da pıt olduysa tamamdır
Her işin yarım sjfjd
Bir kere daha yazmazsan inanmam djfjs
oluyor zaman zaman asdfasdf
Olar olar
Yanii olsun sjdj
Ne bakimdan istenmek onu bi anlasam 🤣
La havle çocuk beni anlamıyor hiç
Karmasiksin
Genel de İstenmemenin verdiği yükü taşıdım 😀
Oha bu çok iyiydi.. evet bana da yük oluyor çoğu zaman.
Ahh tatlım bu yükler o minnak kalbine agır gelir.. Bu da benim motiveşinim olsun 😂😂
Çok ponçik oldu bunu yerler jddj
Vallahi yerler hem de bütünlemesine yutarlar jsjs
Çiğnemeden hooop güm jffks
Afieddd 👻😀
Boğazlarına dursun desene kız
Hee tamam pardon saftirik olunca böyle oluyor jsjsjs
Zehir zokkom olsun 🤭
Aman yavru estağfurullah 🩷 yerim djfj
🙈💖💐
İstemek ve kavuşmak en güzeli ❤️
Orası öyle tabii djdj
Herdaim o. moddayim ve tadini çıkarıyorum
Ukala sjdha
Ama öyle sekerim
Öyle 😅
Ukalalık degil bu kendinden emin olmak diyoruz biz buna
İşte onun da versiyonları var gecekuşusu jsdj
Egomu okşasa iyi olur aslnda
Evet olmuştu
Evet oldu ve çok güzeldi.
Karşılığı varsa iyi bence😀
İlk ego ilerlerse kalbe belki olmazlar olursa ruha
Hiç yaşamadım
Kalbime dokundu
İstenmek de bir süre sonra sıkıyor ya 😂
İsteyen olmadıki aw
Hayır hiç olmadı..
Kalbime dokunması lazım ama olmadı zaten
Ben 1 kere istendim o da kalbime dokundu
yok olmadı öyle dolu dolu.
Evet olmuştu ☺️
🌸
Oldu.
😏
Sen çözemedin diye en sevdiğim emoji neden yasaklanıyor 😒
dhdjs bendenmiş
Ona o gözle bak sjdj
Aaa inanamıyorum 🥹🥹
Sen söyle 😃
🫠 ona gözün gibi bakıyorsun jdfj
Ne derse o 😏
Sus dedim sana djdj
bunu bana yaşattığı için teşekkürler
Olmuştu
Olmadı
Yess.
Evet, çok zaman
Hayır olmadıı
Olmadı
Oldu sayılır
Evet olmuştu
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?