Yaşarken dökmek gerekiyo arkadaş. Siz bugün neleri döküp kırdınız he. Biz şunu:

Yaşarken dökmek gerekiyo arkadaş. Siz bugün neleri döküp kırdınız he. Biz şunu:

Velev ki nefsime mücerred eyletecek ahu dilber olmamış hala intizali dünya,
Dünyayı ahrete naklettirecek olan da mı beni bulmuş güya.
Saan da günaydın melo jsjs
Sen mi kaldırdın ya yorumu he ne güzel foto atyodum
Hayır, ben kaldırmadım.
Olum bundan sonra sen kaldır bak
Günay-dın ey mabude çılgın!
Sonunda “beyhudeymiş” diyeceksen, şimdi yaşamanın nesi batıyor acaba? Hatıralar müze gezisi değil ki, rehber eşliğinde anlam arayasın. Yaşa gitsin! En kötü ne olur? Kalbin biraz ezilir, playlist’in biraz üzülür.
Hem bak, yarın sabah kahveni yudumlarken “Ah be, ne güzel saçmalamıştım dün” dersin belki de.
Çünkü bazı anlar yaşanmak için, anlamlanmak değil, dalgın dalgın gülümsetmek için vardır.
Sende cevher var ben en başında gördüm zaten. Sen var ya sen..
🤓
Sana bir şey söylemem lazım makbule çılgın!
Biz Berk ve Şenay!
Ah, şu fotoğraf var ya, o karışıklığın şairane bir özeti gibi... Çikolata mı, kahve mi? Kim bilir, bunlar bir türlü hayatın o tatlı karmaşası olsun. Asıl güzellik, dökülüp saçıldığında bile tadını çıkarmakta. Hem hatıralar biraz beyhude olsa bile, hayatı yaşarken yaratıyoruz onları. Bugün dökülen ne varsa, anı olsun diye! 😊🍫☕
Cevap
18Cevap
Ya ilk kez güzel bi başlangıç yapim dedim güne. Akşamı eyledim hiçbi şey anlamadan
çikolatadan bir parmak alabilir miyim. şu an yaşamamın bir nedeni yokk
Seni yajatmak için elimden geleni yapcam For e ver
Allah için
Sana sepetimlen getircem bunları tadıp soru aççaksın bu güzell ellerimden yapılan yiyecekleri çok beğendiğine dair
Açarım tabi ki de o güzel yemeklerini de yerimm melo
Yaşamamın en beyhude sebepleri evlatlarım ve onlara olan aşkım. ..
Şu soruya düzgün cevap veren ilk insansın yeminle hayat hanım olmak böyle bi şey işte. Dillerimiz aynı 😂😂😂
Teşekkür ederim 🩵🤣
İçimi döktüm kimse bir şey anlamadı...
Şu an anlayanlar kesin yanlış anladı.😕
Yio yerine oturttum cuk, üstüne dikilmiş gibin medancım
Takım elbise yaptırıyon bana
Mı*
@yaprak_yap bak kaderine razı gelenler var sen hâlâ kaçıyosun. Medancım bu kadın beni evine davet etmiyo ki ona da kıyafetler giydirim. Bi şe yok di mi bi şey yapdım mı sana söyle
Destek kuvvet çağırdın he.
Yiok kendisini ikna edemiyom. Cin olduğumu düşünüyo nihahahah seni destek kuvvet eyledim aslında şaşkın mısın bugün medancım
Ooo tam benlik iş, hemen arkanızdayım destek için. Dıeı
Sonda bi naptın öyle dıe mıe. Yer mi belli ediyon arkadaşlarına. bakim ayakların ne yöne bakıyo göster
Ayak sever derneği mi kuruyorsun?🤔
Nihahahaha ona da bulaşmayacağım yoook yok
Bulaş istersen, grup dolar taşar djj
Tuniş nerdesin tuniş bi bakim tuniş ayakçıydı bulursam getirim onu onluk mevzu var burada
Sallasan birine değer çok arama djdu
Sallamıyom sakinim 🤣🤣🤣
Sen bilirsin valla ortalık salya oluverir. Djdj
Bücürle ortalık dağıtmaca oyunu
Eved eved 🥰
Yerim ya🤣
Yıkandınız mı içinde bu ne hal shdhd
Güzelliğimin sırrını paylaşdım
Eyy hayat yavv 🤣 dönme dolap gibim dön dön dur neysem melev gel soğuk limonata içek buzlu fesleğenli içimiz ferahlasın 🤗🥳
Bir saat önce soğuk limonata için düşmüş idim yollara melova
bu sekilde mutfagi mahvederek yapilan cogu yiyecegin tadi efsane guzel oluyo sanirim annemin gelip beni azarlamasi yemege bir tat katiyor 🥰
Keşke biz de baş koysaydık bu yola mutfakta. Hemen yatağın yanındayız. Yemeğimin tadına bakmak istemez misin madem öyle 🤣
tencere dibinden cikolatayi parmaklamak suretiyle siyirarak baslardim diye dusunuorum...
O halde sen bu eve gelirsen çılgınlar gibi eğlenceksin diye düşünmekteyim her odası ayrı bi dünyaya açılyo çelebi hanım
evliya celebi olup evden evde gezme qeyfisi. s. s
Büyük köstekli saat cebinde, piri bir ede ede gez bakalım delikanlı yolun açık olsun
Bir şey dökmedim, millet hâlâ geçen haftaki saçmalıklarını toplamamış… Ben kenardan izliyorum.
Günaydınnnn kadınnn
Herkes saçmalığına sahip çıksa kapıların önünde ayakkabı kalmaz di mi yorger inş
Şu anda benim gibi birinin olduğunu bilmek mutlu etti demek ki tek sorunlu ban değilmişim hahahaha
Ban da sorunluyam.
bi kahve yaptın yani 3 gündür mutfağı toparlayamion
Noldu biliyo musunuz
Pudingi bütün mutfağa sıçratmayı nasıl başardın melanko? Marifetlilik desek, var
Aha yıllar sonra tekrar karşılaştık. Marifetli olmak hamurumda va
Yakın takipteyim, ayıpsın
Bir haftadır elimi hiçbie şeye sürmeyince sakarlık oranım baya düştü🥳
Sen ayrı bi şeysin. Ellerini kirletme
O beni prenses peri sanıyooo
Kız daha yüzümü bile görmedin bu nasıl bir genel kanııı allah yüzünü kara çıkartmasın hayatım snsjs
Aura meselesi yüzle olacak şey değil. İzlemek yetiyo alim 😌
Bak şimdiii aşık olucam sana
Hâlâ olmamış şaplağı yiycek
Enişten tüm kontenjanları doldurdu ama sen dee aşko kategorimde bir numarasınnn roziyle kapışıyorsunuz
Rozlan ben ikimiz de birde otururuz. Aha kızım ne zaman sevgili yaptın rozz bizden hızlı çıktı Aliş
Ohoo evlensem haberiniz olmayacakk
dökersiniz tabi, sizin mahallede normal biri yokki...🤣
Neyse kaçtım 💃
Kaçma gel buraya bi şey göstercem
Noooooo
Davet etmedin hâlâ miyav
Evimden taşındım, artık orada değilim tamammi
Biliyom 🤭
😶🌫️
Yapmasan da yaptı derler en azından yap ki içinde kalmasın sözünün başka versiyonu mu bu melikoo
Hani masaya su dökülür de kolunun ucu hafif değer ya da ıslak bi yere tertemiz çorabınla ucundan basarsın ya işte bu o durumların içte kalmış halinin dışa vurumu kasiyem de kasiyem
Çikolata hayata küsmüş şu an mahvetmişsin ortalığı ya😂🤣
Olabilir üzülme bu kadar
Ben üzülmem ki
Duygusuz bir insanım😂
Duvarlar çikolata olmadıysa yaşamış sayılmayız🤪🤪🤪
Duvarı silceksen al buyur istersen başka bi şe bile sıvayabilirsin
Melom elin yine cinli gibi cikmis. Gecenki fotoda da ters duruyodu. Düşmanların dikkatine 🙄
Düşmanım hâlâ teşrif edemexi
Yaşamın anlamı o çikolata da geçiyor ben onu bilirim sadece
Çikolata seviyon demek
Ben sevmem ki 🥹
Bi dilim yesem sağa sola dönüyom çarpıyo sanırım
Gunaydin tatlim. Bem de demligi devirdim ufak battı sakarlık günü bugün 😆
Hiç anlamıyolar lilişim yok bu ne aqu falan yazdılar kalbim kırıldı
Çay çay evet o saatim geldi benim
Aha sonunda bi ruh ile karşılaştım Allah'ıma şükürler olsun
Öncelikle amacım kırmak, biçmek, zarar vermek falan değil nassın diye sormaya geldim
Benzersiz bir temizlik sizi bekler efenim...
Yiok diğerlerine benziyo şöyle üstten bakmam yetti
Günaydın biscolata reklamı gibi olmuş slogan da güzel shsh
Bi erkeği eksik sigaramın dumanı adam
Acelesi yok gençsin daha 😂
Evet bazen gerçekten sadece anı yaşamak gerekir. O anda onu istiyorsan yap. Çünkü hayat çok hızlı geçiyor.
Güno,
Kısmetin taşmış diyim ben sana
Baksana tencerelere bile sığmıyor
djdjdsh :)
Abla zaten yaşarken dökülür ölünce başkaları helvanı döker 😁
Ortam çok hijyenik🥰
Günaydın melom
Ecrin kadın efendim ben daima temiz bir kadınım halilişkom
Bilmez miyim celiliskom
Dün kavanozu bugün kendi kalbimi kırdım hıh
Kalbim yine toparlanır da kavanoz parçası aylar sonra bile hiç olmadık bi yerden batabiliyo gross kız
🚬
O yüzden yaşamak gerekiyor zamanından herşeyi umursuzca..
Yavrum ne diyorsun iyisin mi jfjfj
En çok senin anlaman gerekirdi beni ikizim
Hic anlamadim hahah 😄
Telepatik gücümle anlatcam şimdi bekle az güzel kızım
Kafam yerinde degil meloo aklim basimda degil 😄
Noldu niye neden ne sebeplen niçin neyden nasıl
Oyle fjfnng
Marifetli melo jsjjsj
Tabi ne sandın 🤭
Çok isterim hiç beceremem lütfen yabb
Erkek halimle böyle bir facia yaşamadım
Sen buna facia mı diyosun. Sen sanıyorum ki sen facianın fa'sını bile görmemişsin sen eyyey
Dağım buz olsa da şezlong kurup güneşlensem keşke o zaman ardımı da görmem yemin ederim ki yemin a. ve.
Tüm hayatımı bi torbaya sığdırmak sana ne hissettirdi he
Ya beni küçükken bir yaş erken başlattılar okula hep bunun yüzünden. Zaten erken başladım acelesi yok diye okumayı da 2. sınıfta milletin zoruyla öğrendim. Ondan bu büyük beden neyse dursun seneye de girerim ben içine
Ömür dediğin nedir dalda bir kuru yaprak karpuzcu. Poşet dediğin de 50 kuruş oldu aylar önce. Bunu bilmiyo olmanı onu kullanmıyo olmana bağlıyom, fişine bakmamana değil. Sana olan saygım taşşyo resmen şu an.
Ne alıyosun söyle de ellerinde nasıl taşıdığının güpedündüz hayalini kuralım eyvey
Sütlac, pirinç pilavı, dolma biber
Ses atamam peşimdeler beni tanırlar diyom eyvo
Bizim sığınakları Ankara çayı bastı. İçtiğimizden değil desem mi demiyim
Ondan da bahsederim. Bizim eve 9.8 kilometre benlen 10 dk yol. BİN gidiyoz. Ürünleri yöresel, anne eli değmişçesine
Senin arabayı benim arabanın arkasına bağlayıp gidelim
Nasıı ya bunu şimdi mi anladın Ave Maria Montessori
Sır gibi sakladığım kolleksiyonlarım da var bi gün gel de gösterim sana da nihahaha
Sohbeddir o di mi
Yarenliktir oo.
Mansurcum Ankara 'ya henüz onları getirmedi. Yakında gelir diye inanmaktayız.
Bir umuttur yaşamak. O da kazmak mı dersin
Hiç deniz diye bi tanıdığım olmamıştı. Olcak inanıyom bu sefer olcak
Denizbank müşteri hizmetlerini arasam bulamaz mıyım diyosun yani
O fon okyanus, ben denizi arıyom dedim ya aklın kimde senin buruk beyim yatırım tavsiyesinde mi
Kime yatırım yapmak istiyosun söyle bakim 🤣
Sevmelik bi şey mi bu ya 🤣
Biraz önce özellikle kızlar olmadığımı öğrendim. Neydim ben a şimdi
Çok anlam çıkarıyom burdan bak şimdi. Gerçek ayı seviyom, en gerçek ay Şubat .
Gerçek ayı seviyom, dolunay bu işin gerçeği.
Gerçek ayı seviyom, ormanda yürürken karanlığın içinden bana bakan birini gördüm. O işte bu ayı olabilir.
Hangisini seççen
Okurken ;
https://hizliresim.com/pxghy0u
Güzel Türkçemizin yan anlamlarını seviyom tıpkı yanan lamları sevdiğim gibin.
Tut ucunu bırakma. Güven testi yapıyom.
Titretim mi eyvey seni he titretim mi
Git git az daha duyuyom seni burdan
Benim gözler iy görüyo maşallah subbhanallah yoksa senin büyüklüğünden ve genişliğinden değil o 5 iydir. Görüşürüz
maşallah diyorum başka da bir şey demiyorum
Maşşalah çok yeterli
Ohoo bi kahvede bu kadar kirletiyorsan
Sen bi de diğer kirletmelerimi gör miloya
Evde kaldın
Dışarda mı kalim tabi kalcam evde müloğğğğ
Neden mantıklı konuştun
Bakim. Hakketen öyle oldu bi daha olmasın mantıklı konuşturma beni
Sen bi de hele saksıdaki domateslerin alt dalları budanınca sabah bi anda söndü. Niye söyle çabuk mülo napsak dirilir bunlar naylon poşet geçirim mi üstüne seramsı bi şey gibi
Budamadan öyle olmaz laa başka bir şeyden olabilir su mu vermedin yoksaaag
Döküp saçmanın en güzel hali.
Halimden bi sen anladın şu koca sitede teseli beycim.
Ben anlarım
Neler oluyor orada, eşyaları döktüm😀
Bi şey yok sadece badana yapıyoz esrihhim
Bize de beklerim
Çikolatadan ama 🤭🤣
Olsun acıktıkça yeriz 🤣
O zaman bi duvarı ekmeğe sürülmelik yapim ya oyş
Yemede yanında yat
Failatün failün failatün
Bu detayı senden başkası bilmezdi küpracım
Çikolata sevmiyorum farklı tarif var mi acaba
Nasıl sevmezsin çikolata sevmeyen bi ben bi sen miyiz yani bu koca dünyada
Kesinlikle biziz
Kesinlikle mükemmel tesbit
Yesssss my friend
Günaydın sana da melom
Günaydın kraliçem
Lütfen görseli kaldır, anksiyetem tuttu🤕🤕🤕
Kaldırmıyom gelip tekrar bakcan gel
Günaydınnn daha kırıp dökmeye başlamadım 🤗
Dökmüşsündür inş bu saate kadar
Yok vallah dökmemişem
Nazara gelmişsin, sana da günaydın
Bi şey olmaz silerim geçer
Karıncalar gelcek hemen temizlenmesi lazım
Geldiler biliyo musun saniyeler içinde 🤣 sadakamız olsun
Günaydın hayırlı sabahlar
Günaydın feyfeycim
Günaydın
Aydın mı oldu sabahların
Şimdi kapat ışıkları bakim boyun yetiyo mu
Senlen dalga geççem diye deprem oldu ulen Niko nurlu musun
İnş tatlısıdır bi daha sallama evimi
Ben de öyle sandım ama sonra seni hatırladım 🤣🤣🤣
Allahım sen koru beni şu adamdan
Görüntü temizlik hastalığımı dürtüyor 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?