Sonradan hiç anlamı yoksa hatıraların "Beyhudeymiş.." diyceksen şayet; şimdi yaşamamanın sebebi nedir ey mabude çılgın! Günay-dın?

Yaşarken dökmek gerekiyo arkadaş. Siz bugün neleri döküp kırdınız he. Biz şunu:

kavve ve çikolatanın eşsiz buluşması, bu benzersiz lezzete asla hayır diyemezsin.
kavve ve çikolatanın eşsiz buluşması, bu benzersiz lezzete asla hayır diyemezsin.
Sonradan hiç anlamı yoksa hatıraların "Beyhudeymiş.." diyceksen şayet; şimdi yaşamamanın sebebi nedir ey mabude çılgın! Günay-dın?
Cevapla