
Size göre erkekler aşktan anlıyor mu?
Bilerek zorluyorsak, klimamız bozulsun. Kdk

Size göre erkekler aşktan anlıyor mu?
Bilerek zorluyorsak, klimamız bozulsun. Kdk
Evet şöyle bir gerçek olduğunu unutuyoruz dünyada hiç kimse kalıcı değil ve hiç kimse hatasız günahsız kusursuz değil. O yüzden herkes önce kendi davranışını düzelterek başkasına örnek olacak ki ondan sonra başkasında hata arasın. Üstelik her insanda kusursuz eş arayan eşsiz kalır.
Genellikle evet.. duygularını bastıran dışarıya karşı erişilmez görünen ya da sürekli mesafe koyan bir tavır içinde olursa onunla ilgilenenler bile zamanla yorulur ve uzaklaşır çünkü sağlıklı ilişkiler karşılıklılık açıklık ve duygusal yakınlık ister ilişkiler de filtresiz olmak ne kadar yakın kılarsa erişilmez görünmekte aksi olduğu gibi imkansız kılar.. böyle insanlar çoğu zaman güçlü görünür ama içten içe hep yanlız kalır biz kadınlar samimiyetle bir çaba gösterip emek veriyorsak ve buna karşılık hep ilgisiz soğuk tavırlarla karşılaşırsak bir noktadan sonra vazgeçeriz etkileyici görünse bile o kişi kalıcı bir cazibe oluşturmaz bizde böyle olunca da günün sonunda hep yalnızdır maalesef..))
Bence erkeklerin bazilari (yuzde 3 falan) asktan anliyor amaa bunlarin coguda zoru oynuyor ve zoru oynayanlar yalniz kalmaya mahkum
Müebbet verdi bana hakim
Darağacına asmadığına dua et hdhsjkdjs
Yağlı urgan yoksa çıkmam sehbaya
Yagli urgan olmadan cikarmasi sacma olur zaten, yapacaksa tam yapsin dimi
Son isteğim bile sorulmuyor😕
Belkide onun gozunde son istegini soylemeyi hak etmiyorsundur
Ben diyorum cellad sen diyorsun romantizm.😕
Konu ask diye oradan ilerlemistim, her askta bir infazdir zaten
Yalnızlığa sert bir tokat atar aşk
Atsada en sonunda sadece yalnizlik kaliyor
Çünkü yalnız olan diğer kişiye geçiyor sıra.
Seke seke dolanıyor insanların içinde.
Niyeyse benden hic baskasina gitmiyor dvdhskjd gece gece cok edebi konustuk sanki
Birazcık felsefe mi eklesem
Kaldiramayabilirim
Hıhım, bi duygusal olsun sanki
Olsun bakalim
Arada olur, harf kayması djjd
Bi an yanlis mi yazdin yoksa bilerek mi yazdin diye dusunmustum
Yanlış yaptım, itiraf ediyorum.😂
Sucunu itiraf ettigin icin artik mahkum degilsin bdjsbls
Merkeze kadar atıver beni bari, içerde para kalmıyo bilin mi
Ativerem ya lafimi olur svjshdsj
Olmamalı bence, azraile çekme takmışım zaten
Dimi, az kalsin obur tarafa gidiyordun iyi kurtuldun
Hemen almıyorlarmış öyle, görenler anlatıyor
Kisine gore demekki o tarafta da torpil var bxjxjbsks
Mülakat diye yutturuyorlarmış
Biz sizi alacagiz diyip almiyorlardir kesin
Biri şefaat ederse işte oluyor
Herturlu torpil sart yani
Lafa daldık neredeyiz, şehir değişmiş baya
Farkli yerler gormus oluruz fenami
Seçme şansım var mı ki
Artik yok jdkdsksn
Adam kaçırıyorlar yetişin
Aa sus be, ne guzel geziyoz
Ah biraz da yağmur olsaydı
Guzel olurdu ama yaz gununde zor gibi
Kasım ayına kaldık😕
Maalesef
😕
Eic icin teşekkürlerr
Aşktan anlamam medaaan yalnızlık güzel
Kral neredesin sen
2 haftada bebek yapılıyo kral djdj çok olmuş
A101 mi lan bura beleş klima var gibi djr
Yarın cuma BİM günü djs
Her yerde var djdj
Aşk, her iki taraf için de karşılıklı emek ve anlayış ister. Zoru oynamak ya da duygularından kaçınmak, ilişkinin doğal akışını zedeler ve derin bir bağ kurulmasını zorlaştırır. Eğer bir erkek ya da kadın, sürekli duvarlar örer ve samimiyeti reddederse, yalnızlık kaçınılmaz olabilir.
Ama biri tüm o zoru aşmayı göze alırsa, karşılık bulabilirsin. Unutma, zoru oynarken kliman da bozulur, hayatın tatlı bir esintiye hep ihtiyacı vardır! 😉
Abla bak anlaşalım, bana aşkoyu yönlendir lütfen
Cevap
8Cevap
Aynen, zoru oynayan erkekler zoru oynayan kadınlar gibi yalnız kalir.
Zoru oynayan erkekler zoru oynayan kadınlarla bir araya gelsinler..
Evet genelde bu tip insanlar yalnız kalırlar
Erkekler zoru oynarsa yalnız kalır 🤣
Eyvah
zoru oynamak.. ucu açık bir tabir ancak aklıma ilk gelen opsiyon ile cevap verecek olursam, ulaşılmaz ve gizemli tavırlar sergileyen ve bunu taşıyamayan biri net şekilde kabak tadı verecektir ve bir süre sonra onu sır perdesi ile birlikte tarihe gömeceğimdir..
Oynayan herkes yalnızlığa mahkumdur. Bahsettiğim yalnızlık içsel yalnızlıktır zira kendi olmadığı için yarattığı karakterin çevresi dostları varken gömdüğü gerçek benliği artık fosildir
Fosil kıymetli bir şey ama
E bunun asırlar öncesindekilere ne oldu.
Tarihi şeylere zaafım var, fosil dedin dengem kaçtı.
Oyuncu erkekleriii de anası sevsin sadece, bayılıyorum şöyle tuttuğunu koparan, nettt, dobraaa, açık sözlü adamlaraaa 🫠
Sipariş verdik, üretcekler inşallah
Öff ya bekleyemem o ne asker yâri gibi sjnejdej😒
Valla makineler dolu, herkes senin istediğinden istiyor
Nayrrrr nayrrr olamazzz
Kaynak yapmayalım.
Zoru oynayan erkek yalnız kalmaya mecbur kendileri bilir tercih:))
Acili arar mısın?
Sakat kaldı.😕
Mevlütünü mü okutcan sanki dkd
Para istemezsin de mi? Ah hocalar ah
Yeter ki ölsün fghh
O daha merhametli hgfd
Sen İsrafil ol, hocasın ya üfürtürsün. Hem iş çok kolay, iki kere üflücen bu kadar ggg
Haha nasıl da hoşuna gitti
Tamam anladık zorsun diyip, prensesi şutluyoruz. Zoru seven (!) birileri sever onları.
Vurucan kırbacı bunlara
Fantezi değil köle usulü😕 Hep yanlış anlaşılıyorum yav
Adamlar yapmış abi
Sansür yedi djd
Ne dedin orada dnd
Ban atacak ben varım şu an, uyuyor gerisi djds
Çocukların yanında deme öyle😕
Ehehe
Çok fenelar çok
Ben dahil miyim buna djd
Heykelim olur benim anca, Atina sokaklarında beni bulabilirsin. Dıdı
Görmemen mümkün değil dnd
Bereket sjsj
Djjsj
Zoru oynayan erkek adam bey yalnızlığı mahkûmiyet olarak nitelendirmez sayın medan
Valla hep değişik açıyı buluyorsun
Bakmıyom çünkü görüyom.
Herkese nasip olmaz
Melaykelikten o 🤣
Ahiret yolcusu kalmasın djdj
Gece gece tıkış pıkış haldır şaldır yolculuk molculuk yabmam yabdırmam
Nurlar içinde gidiyozduk hani
Kapattım dükkanı sabah erkenden gelirsen yetişirsin geç gelirsen meydan niye boş diye diye ağlamak yok hiç çekemem
Çorba verilcek mi
Çorbasız sabah mı olur medancığım
Olmaz, ben bunu düşüneyim
Evet, öyle zoru oynayarak yalnız kalırlar umarım shahha
Duy sesimizi ey rabbim
Bir erkek zoru oynuyorsa, ona yürüyen kişiyi sevmemiştir. Bu kadar basit. Abartmamak lazım.
Ah anlasalar bizi
Aslında aşk her zaman zoru oynamak demektir ancak bazı durumlarda aşk dışında zoru oynuyorsa evet yalnız kalma olasılığı yüksek olur
Herkesin kolay olduğu biri muhakkak vardır. Zorluyorsa onun kolayı siz değilsinizdir bu kadar basit.
Anlaşılıyor zaten kim kasıntı kim değil. Asla kendisi olamayanlar günün birinde yalnızlıkla tamışacak
Trip atıyor gibi yapıyor ama aslında yalnız kalmaya mahkum değil, bazen böyle davranmak koruma mekanizmasıdır.
Hayır seçici oldukları için az, öz ve kalıcı insanlar alırlar hayatlarına.
Yalnızlık onlar için sorun olmuyor bence.
Şimdi çift taraflı bakınca çok kolay olan da sorun oluyor... İçten olmak en iyisi ancak aşırıya kaçılmadıkça biraz zoru oynamakta fayda var gibi de 😅
Zoru oynayan erkek diye bir şey yoktur. Çünkü fizyolojik yapınız buna müsait değil. Ya herkesin ulaşamayacağı bir adamsındır ya da değilsindir.
Zoru oynayan erkek nedir ya😂 öyleleri zaten vsrsa yalnız kalsın
Kim ne oynuyosa oynasın, kendi kapisinin önünde oynasın. Bu ne sıcak, erkekler size lanet olmasin 😄
Zoru seçen Oynayan daha sağlam ve gerçek Bağlar kurar
Cinsiyet farketmeksizin böyle taktiklerle uğraşanlar usandırır insanı
Zoru oynayan erkek mi ilk defa duyuyorum ama komik 😆😆😆😆
Bazı çalışmalar yapılıyor duyduğuma göre djd
Yapmasınlar öyle şeyler saçma
Çap yok çap
Anlamadım
Oyun oynayacak çap yok bizde. Bakınız, deve Tuncay
Doğru anlamışım
Anlamiorlar sadece biliorlarmis havası veriolar 😂
Anlamayız pek djdjd
Kesinlikle kimse çekemez
Evlat olsa eldiven takıp severler.
Evet kaşınıyolar çünkü
😂
Olabilir bak sjdjf
Mahkûmluk mu
Ah, yine dönmedi şans
Vay ben herkeste biliyormuş bunu😕 Duvarımdan kaldırayım bari
Çok yaşa valla
Ben de görürüm inşallah, amin
Uzun yaşam😕
Sağolun
Erkekler zorlamıyor ki ahaha jdjdjd
Di mi, basit canlılar. Tek hücresi var aktif çalısan
Site kuralları gereği buna cevap veremem jdjdjdjd
Yeterince yapay zekamız var fjf
Eksik kal lütfen
Oynayan erkekten hayır gelmez!!
Düğünde mi?🤔
Her türlü 😏
Club mı
Yav hem fırıldak hem de fingir fingir oynayandan, erkek dediğin agır olur masaya yumruğunu koyar HAKLISINIZ HAYATIM der jsksjdj
HAKLISIN olcak kaç kişiyiz lan biz jsjd
Sıcak su yoksa bulaşıkları yıkamam o kadar. Dıe
Kombi var canım bu devirde sıcak su olmayan ev mi var derim hadi tıpış tıpış kitchene
Ahahah Allah'ın cezası nasıl da kaptırıyor kendini kskskd
Enişteee
Bağımlılık yaptı igrenç bi şekilde jsjd
😂
Bence zoru oynayan herkes yalnız kalmalı
Duymamış olam mı
Tam aksine hayatı dümdüz basit olan erkekler yalnız kalmaya mahkumdur, bir kadının onda çözebileceği hiçbir şey yoktur
Aynı şekilde kadınlarda öyle zoru oynayan kusur bulan 4 4 Luk arayan herkes gün sonunda duvarlarla konuşmaya mahkûm
Kimsenin bir şeyi oynadığını sanmıyorum. Hepsi psikolojik kökenli tutum bana göre..
Mahkumdur şeffaf olmayan kaybeder bence dürüst olanın kartları açık ve daha samimidir her koşulda 💁🌠
Evet mahkumdur 😄
Kalsın ne hali varsa görsün ya
Evet mahkumdur yalnızlığa.
Evet her zaman kimse zora gelmiyor artık..
Oyun oynayan herkes evet
Oyun oynayan biriyle işimiz olmass saten
Evet.
Püü bunlara
Açık mı geziyon 🤔
Allah afetsin djd
Evet öyle
Son kararın mı?🤔
Yes.
İyi madem
Zorluk değil aptallık var
Hiç anlamıyorlar vala
Mahkumdur
Değildir hak eden yanında olsun haketmeyen gitsin
Kalsın bi zahmet
Evet mahkum
Her zaman için…
Sanırım
Zoru oynayan herkes öyle
O nasıl erkekmiş öyle sjfjd
Yalnızlık bazen kader bazen keder olur.
Ewet
Mahkumdur
Bencede
Mahkumdur evet
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?