Arkadaş ortamında olur, iş yerinde olur, genel olarak böyle bir durumun içinde hiç oldunuz mu?

Arkadaş ortamında olur, iş yerinde olur, genel olarak böyle bir durumun içinde hiç oldunuz mu?

Sevmediğim birine seviyormuşum gibi yapamam iş hayatımda bu durum oldu yüzüne dedim şu an için beraber çalışacagız mesai saati bittiği an seni tanımıyor olacağım senden hiç hoşlanmadığımı yüzüne diyorum ki bunu hiç unutma dedim...
Hayatımin özeti niye yapıyorrum derseniz
Eger insanlar sevildiğini hissetmezse sizi ciddiye almıyorrlar. insanlara saygı duyatım ama bu onalara yetmiyor bir de onları sevmeniz gerekiyor ama ben kacıngan bağlanan biriyim, sevmekte ve bağ kurmakta zorlanıyorken herkesi gerçekten sevmekle zaman kaybededem. Ben de -mış gibi yapıyorum herkes mutlu
Rol yapamam ki.. uyumlu olmaya çalışırım zıt gitmem ama samimi tarafımı da gösteremem hep bir hamle beklerim rahat edemem konuşmam mesela çok katılmam ona
Bazen insan, mecburen rol yapmak zorunda kalabiliyor. Özellikle iş gibi resmi ortamlarda, profesyonellik adına hoşuna gitmeyen kişilere karşı nazik ve uyumlu görünmek önemli. Ama arkadaş ortamında pek beceremem ben bunu 🙈. İşim biter, enerjimi tüketmeden mesafemi korurum. Sahte samimiyetten uzak durmalı bence 🦋💬!
Cevap
14Cevap
Hiç benim olayım değil, sırf yalakalık yapmadığım için bile ciyak ciyak ciyaklayanlarla doldu ortalık ahdh
Onları umursamamak lazım 😃
Umursayan kim ahdhd
Şaka yaparken bile kendini ele veren biriyim. Duygular konusunda da inanmadığım bir şeye inandırabilecek bir becerim de yok.
Sevmediğim birine seviyormuşum gibi yapmam...
Yok görünemem ben birini seviyorsam seviyorumdur, sevmiyorsam bunu da net belli ederim...
Mümkün değil yapamam netimdir
Katlanmak zorunda olduğum olmuştur.
Hayır görünmem tabi ki de
Yok görülmem, neyse o bende
Hayır belli ederim sevmediğimi
Hayır asla katiyen imkansız böyle bir şey😂 ben birini sevmiyorsam benim bakışlarım bile o kişiyi sevmediğimi haykırır. asla ne bakışlarımı ne de dilini tutan bir insan değilim. Direk yüzüne söylerim sevmiyorum Seni senden haz etmiyorum derim Bir keresinde şey olmuştu, Bir tane adama çok gıcık olmuştum devamlı da çevremde dolaşıyordu adamın yüzüne karşı şey dedim, "senin yürüyüşün bile midemi bulandırıyor"dedim Benden uzak dur artık😂😂😂
neden böyle bir saygısızlık yapayım ki kendime.. iş yaşantısında bile tavırlarından hoşlanmadığım ya da kararlarını etik bulmadığım birine senden ve senin iş ahlakından hoşlanmıyorum diyebilecek kadar hürüm
İçten içe nasılsam dıştan dışa da öyleyimdir. İçim dışım bir.
Yok ya ben hemen belli ederim. Gene mi geldi tipini sevdiğim misali 😂
Yazılı Olmayan Bir Kanundur İlla Ki Sevilmeyen Birisi Olur İş Okul Vs Hayatında Tabi Karşı Taraf İçinde Aynı Şeyler Geçerli Belki Biz Sevilmiyoz Da Olabilir Katlanmak Zorunda Kalırsın Ama Seviyormuş Gibi Görünmeyi De Sevmem
Yooo neden öyle görüneyim. Sevmiyorsam sevmiyorumdur. Kimsenin gönlünü hoş tutmak zorunda değilim..
Hayır ben mimiklerimle bile ifade ederim sevmediğimi haz etmediğimi 😂😂
Bazen aynı ortamda bulunmak zorunda olursun ama seviyormuş gibi görünmene gerek yok ortamı da bozmadan tavır alınabilir ben seviyormuş gibi yapamam doğrusu
Benim birini sevdiğim de sevmediğim de yüzüme yansır. Saklamaya çalışsam da anlaşılıyor. Rol yapamam.
Hayır, içten içe sevmediğim birine seviyormuş gibi davranmak bana samimiyetsiz gelir. Mesafe koymak daha doğru, ne hissediyorsam ona göre davranırım.
Hayır, sevmediğim kişiye sevmiyorum derim direkt. Kendime eziyet edemem.
Kesinlikle hayır.. insanları kırmayı sevmiyorum
Hayır. Sevmediklerime karşı mesafem her zaman vardır
Yok ya direkt belli ederim niye seviyorMUŞ gibi yapayım ki
Hayır asla, seversem severim, sevmesem belli olur hareketlerimden.
Akrabalarla oluyo bu ama yüzümden anlıyolardır sevmediğimi😄
Diplomatik olduğum durumlar oluyor tabiki hayatta gerekli bir şey
Bu dediğiniz iki yüzlülük ve zerre bana göre değil. Sevdiğimi de sevmediğimi de belli ederim.
Hayır yapmam öyle bir şey ney isem oyum direk
Aynı alanı paylaşmak zorunda kaldığım bazı insanlara evet nötr davranırım sevmediğimi anlamaz
Hayır, bir insanı sevmiyorsam seviyormuş gibi davranmam. Neyse onu gösteririm.
Hayır. Ben tavırlarımla belli ederim yüzüme yansır hemen somurturum
İçinde bulunmaktan hoşlanmadığım istemediğim hiçbir şeyi yapmam nezaketen katlanmak zorundaysam katlanırım ilerisi olmaz
Yok onu yapmam işte
Yani insanların duygularıyla oynamamak
Yok ben hemen belli ediyorum sevmediğimi
Yapmak istesem de beceremem..
Yapmışlığım oldu😀
Yok istesem de yapamıyorum
Hayır asla...
Bunu istesem de yapamam
Hayır oyun yapamam neyse o..
Sevmediğimi seviyormuş gibi yapamam
Hayır öyle bişey yapmam..
Hayır yapmacıklık sevmem içim almaz
Hayır ele verir benim vücut dilim… 🤷🏼♀️
Hayır sevmiyorsam belli ederim zaten
hayır direkt belli ediyorum
rol yapmam ben
Hayır benlik değil
Gorunmem
Hayır
Görünmem
Görünemem
Mecbur olabilir
sevgili olarak çok yaptim
Görünmem
Hayır tabiki
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?