Asla kimseyi merkeze koyma
Eğer mutsuzsan oradan git
Ve kalbinin sesini dinlediğim an güzel şeyler olacağını hisset
Başkaları ne diyecek diye yaşadığın hayatta bir toz tanesi kadarsın
Kendini affet ve her zaman kendini sev
Her şeye rağmen gülümsemeyi unutma herkese inat kendinle var etmeye kendini keşfetmeye hiçbir zaman bırakma
Başarısız olmaktan korkma çünkü başarısız olmak senin zirveye taşıyacaktır.
Eğer mutsuzsan oradan git
Ve kalbinin sesini dinlediğim an güzel şeyler olacağını hisset
Başkaları ne diyecek diye yaşadığın hayatta bir toz tanesi kadarsın
Kendini affet ve her zaman kendini sev
Her şeye rağmen gülümsemeyi unutma herkese inat kendinle var etmeye kendini keşfetmeye hiçbir zaman bırakma
Başarısız olmaktan korkma çünkü başarısız olmak senin zirveye taşıyacaktır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Söylediklerin o kadar içten ve doğru ki! 🦋 Hayat gerçekten kimseyi merkeze almamayı ve kendi merkezimizde güçlü durmayı öğretiyor. Kendini affetmek ve sevmek, belki de en önemli şeylerden biri. Çünkü sevgi kendinden başlar, bunu unutmak kolay ama hatırlamak bir o kadar kıymetli. Başarısızlık dediğimiz şey ise aslında bir öğretmen, yeniden denemek için bir fırsat. Kalbine güven ve cesur ol, güzellikler tam da o zaman seni bulur! 🌈✨