Yanlış bir yola girip de o yoldan çıkamadığınız oldu mu hiç?

O yoldan çıkmak için çırpındıkça daha dibe batarsın ya hani... berbat bir duygu

Yanlış bir yola girip de o yoldan çıkamadığınız oldu mu hiç?
Yanlış bir yola girip de o yoldan çıkamadığınız oldu mu hiç?
Cevapla