Yalnızlığın size göre olduğunu düşünüyor musunuz?

Şeker ölçüm testine bile yalnız giden biri olarak kan verdikten sonra kan tutması sonucu bayılmamla teyzelerin kimin kimsen yok mu senin kızım dediği biri olan ben bu konuda çok yorum yapmasam daha iyi 😂😂 Zira teste yalnız gitmek isteyen bendim 🤔🤔 Ama yalnızlık biraz sıkıcı geliyor artık hani şeker ölçtürüyorsak da otursun tutsun elimizi bi'zahmet 🙄
Yalnızlığın size göre olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla