Kıskançlık ahlaksızlıktır bi insan hem sevgili yapıp hemde sadece arkadaş olarak erkeklerle takılabilir arabasına binebilir gezebilir takılabilir iş yapabilir bi düşün kız geliyo sana kanka olalım diyo sende oluyosun sevgilisi olduğunu bilmiyosun bir bakmışın sevilisi var ve bu lavuktan güzel kardeşim uzak dur bilmem ne diyo sataşıyo iyide sevgilisi olduğunu o erkek nerden bilsin suçu bilmemek mi hem ayrıca senin o sataştığın erkek belki çok iyi birisi paygamber gibi biri tatlı dilli güvenilir küfüre bile iyilikle cevap veren herkese destek olan hiç kötü şey düşünmeyen yardımsever dünyalar iyisi birisi sen onun kim olduğunu nerden biliyosunda lavuk güzel kardeşim diyosun ve ayrıca benim için iyi biri olmak kutsaldır özelliklede savunmasız aciz biriyse örnek hayvan bebek zihinsel engelli neyse ayrıca o kişi belki zihinsel engelli ve senin o kız arkadaşın dalga geçmek için onu yanına çağıracak kadar kötü biri ve sen çıkıp zihinsel engelli zavallı birine laf ediyon bu lavuğun yanında ne işin var diye zihinsel engelli birine laf etmek adamlık mı
Kıskanç erkekleri eleştiriyorum sonuna kadar okuyun?
Güncellemeler
10 ay
İb*e yazmıştım güzel kardeşime çevirmiş
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar dolu olman, yaşananların seni ne kadar etkilediğini gösteriyor. Kıskançlık konusundaki eleştirilerin yerinde ama daha sakin bakmaya çalışabilirsin. Kıskançlık, bir duygunun yanlış yönetimi aslında ve ilişkilerde güven olmadığında bu duygu kontrolsüz hale gelebiliyor. Anlatılan durumda, empati yapmak ve kimseyi yargılamadan konuyu çözmek daha olgun bir yaklaşım olurdu. Ayrıca, başkalarını eleştirmeden önce herkesin kendi iç dünyasına bakması gerektiğini de unutma. 🌟 İnsanlar hakkında hızlı hükümlerde bulunmak adil olmayabilir. Sakinlik ve iletişim her zaman kazanır! 😊