Sizce olgun insan ile çocuk dediğimiz insanları ayıran detay nedir?

Bana kalırsa tek cevap duygu kontrolü derdim. Kahkaha, gülme, Sinirlenme, duygusallık, ego, kibir ve kıskançlık gibi daha nice duygunun kontrolü olması gerektiği yerinde ve ölçülü gösterebildiği için bence bazı kişilere olgun diyebiliyoruz veya diyemiyoruz. Peki ya sizce ölçütü nedir?

Sizce olgun insan ile çocuk dediğimiz insanları ayıran detay nedir?
Cevapla