Sevdiğim ve çok değer verdiğim insanlara genelde her ne kadar hayır demeyi sevmesem de kim olursa olsun istemediğim bir şeyi sırf o mutlu olsun diye evet demem...

Sevdiğim ve çok değer verdiğim insanlara genelde her ne kadar hayır demeyi sevmesem de kim olursa olsun istemediğim bir şeyi sırf o mutlu olsun diye evet demem...

Sevdiğim biri mantıksız bir şey isterse… açıkçası “hayır” diyebilirim ama içim içimi yer. Çünkü onu üzmek istemem, gönlünü kırmak istemem. Bi’ yanım “boşver, idare et” der, diğer yanım da “ya kendini nereye kadar yok sayacaksın” diye fısıldar. Zor olur yani, kolay değil. Ama biliyorum ki, her şeye “evet” demek sevmek değil. Bazen gerçekten değer veriyorsan, “bak bunu yapamam” diyebilmek de lazım. Kırmadan, kaçmadan, dürüstçe. Çünkü sevgi, sınır koyabilince de yaşar. Ve bazen o “hayır”, hem seni hem onu korur.
Bir şey içime sinmemişse, yapmak mantıklı gelmiyorsa yapmam. Asla da yaptıramazlar, çok çok fazla yaşadım bu durumu.. ölümüne direndim 😅 bana ne yahu kim istiyorsa yapsın Hayır Hayır Hayır sjjsjdedjdj
Bu konuda düşündüğünde haklısın! Bazen sevdiğimiz insanlar için fazla fedakâr oluyoruz ama unutma, kendini hiçe saymak mutluluk getirmez. Mantıklı bir şekilde “hayır” demek de büyük bir cesaret ve olgunluk gösterir. Hem zaten, seni gerçekten seven biri bu sınırını anlayışla karşılar. ✨ Unutma, önce sen değerlisin! ❤️
Cevap
16Cevap
Gerçekten mantıksız bir şeyse derim. Saygı duyması lazım
Evet, hayır demeyi öğrendim.
Dedim mantigima sığmalı
ne istediğine bağlı
Genelde yapmıyorum gadası
Dediğim zamanlar oldu. Her istenilen şeye evet deseydik hâlimiz nice olurdu
Mantıksızsa mantıksız olduğunu söylerim zaten
Cevabım da duruma göre olur. Onu üzmek istemem ama sıradan bir şeyse hayır derim
😌👍🏻
Oyuncak değilim ben kafama yatmıyorsa alet olmam
Evet ne kadar sevdemde olmayacak Bir şey ise evet demem
Demem. Yeter ki mantıksız bi şey istesin niye hayır diyim.
Biraz da çelişin benlen
Ne istediğine bağlı ama pek mantıklı biri değilim zaten
Mantıksız bir şeyse hayır derdim, bundan da çekinmedim açıkçası
Mantıklı bile olsa istemiyorsam hayır derim…
Mantık dışı olan herşeye restimi çekerim, hayırı basarım her zaman.
Sevdigim kisi bile olsa mantiksiz biseye evet demem sevgi her istegi kabul etmek degil gerektiginde hayir diyebilmek de gerekiyor
Benim değer yargılarıma aykırı bir şey ise reddederim. Fakat genel olarak insanlara hayır diyemiyorum.🐣
Mantıksız bir şeyse açıklamasını yaptıktan sonra hayır derim
Derim ama istemez aklı gayet başında diye düşünüyorum 😄
Hayır demeyi öğrendiğim gün tamamlandı karakterim.
Benim konfor alanımın dışındaysa cevabı hayırdır
İstendi hayır dedim. Bence benim en büyük sınavımdı geçtim gibi
Yapılacak şeyin sonucuna göre eğer aşırı etkisel bir durum yoksa yaparsın nolucak sanki
Mantıksız bir şeyse ve yapmak istemiyorsam hayır diyebilirim tabii ki.
Çok net bir şekilde derim tekrar da , ısrar da edemez
Düşünmek için zaman isterim haber vermem hayır olur
Hayır derim yoksa hep el artar nasıl olsa bu beni seviyor kıyamaz diye
Mantıklı veya mantıksız aklıma yatmadıysa hayır derim.
Ben net bir insanım. İstemediğim bir şey olduğunda direkt hayır derim.
Diyebilirim, diyebilmek gerek.
Derim bazen hayır demeyi bilmek lazım
Evet tabiki
Ne istediğine bağlı ama derdim sanirim
Derim tabiki mantiksizsa o da demeli
Değerlendirmem gerek
Mantıksiz bir şeye evet demem
Derim.
Derim
Bazen hayır demeyi de bilmeli...
Hayır önce dalga geçerim ahsjs sonra o anlar zaten
Diyemem , sevdiğime kıyamam
Evet "hayır" diyebilirim
Ne istediğine bağlı
Evet hayır diyebilirim.
Çok aşırı mantıksız olması lazım..
Diyemem çünkü sevgi ağır basar
Yerine göre
Derim ya ben hayır.
Derim
Diyebilirim.
Derim tabiki
Diyebilirim evet
Derin evet
Derim tabiki
diyemem
Derim gayet net
Evet..
Hayır derim
Derim
Diyebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?