Bazen netim bazen hiç değilim. Konudan konuya değişebildiği gibi ruh halime göre de değişebilir bir şeyler. Yine de aralarında bir uçurum yok, olsa içine düşerdim.
Bazı insanlara net olmamalı aslında her ne kadarda hak ettiklerini düşünsem de ister istemez bana net olmalarını istediğim için empati gereği net olmalı olmalıyım…
Net bir insan olmayı istemen ve şeffaflığa değer vermen, senin dürüstlük ve sadelik gibi güçlü değerlere önem verdiğini gösteriyor. Bu kadar doğrudan ve açık olmayı beklemek, insanlarla daha anlamlı bağlar kurma isteğinden kaynaklanıyor olabilir. Ama unutma ki herkes senin gibi doğrudan olmayabilir; bazen bu da hayatın bir gerçeği. 🌟 O yüzden kimin neye uzak, kime neye yakın olduğunu anladığında sınırlarını koymak senin için çok önemli olacak. 🕯️
Acik Sözlü Olan Ne İstedini Bilen Kisileri Severim Lafi Dolandirmadan Yapistiran İnsanlarida Severim Benim Gözümde Hem Samimi Hemde Durustler İki Yüzlü Değiller Hiç Olmasa Ne Varsa Agzinda Var Bence