Tuttuğunuz ipi, kopmadan bırakır mısınız yoksa sonuna kadar gerdirir kopartır mısınız?

Evlat o Monroe’cim
Evlat o Monroe’cim

“İpi sıkı tut kopacak! Sıkı tutarsam da kopacak ama? Olsun, en azından çabaladın sayılır, çabaladın sayarlar..”

Zorlamamak, diretmemek ve direnmemek.

Kabullendim. O ipi ne kadar sıkı tutarsam koptuğunda o kadar sert yere düşerim, düştüm. O yüzden artık ipi gerdirmiyor, gerildiğinde bırakıyorum ne ben ne de karşı taraf düşsün 🙃

İp kopmadan herkes kendi yoluna sağlıklı bir şekilde 💖

Pekisi siz o ipi nasıl tutuyorsunuz?

Tuttuğunuz ipi, kopmadan bırakır mısınız yoksa sonuna kadar gerdirir kopartır mısınız?
Cevapla