Kendinizde değiştirmek istediğiniz bir özellik olsaydı bu ne olurdu ve neden?

Hepimizin kendimizde sevdiğimiz veya geliştirmek istediğimiz yönleri vardır. Ama bazen öyle bir özellik olur ki, hayatımızı doğrudan etkilediğini veya bizi zorladığını fark ederiz. Bu, bir huyumuz olabilir, bir tepki biçimimiz ya da düşünce tarzımız. Eğer böyle, 'kesinlikle değişse hayatım daha iyi olurdu' dediğiniz bir özelliğiniz varsa, bu ne olurdu?
Kendinizde değiştirmek istediğiniz bir özellik olsaydı bu ne olurdu ve neden?
Cevapla